Extremt lågt vatten. Det är väl fortfarande fruset i fjällen och i norrlandsälvarna. Fortfarande kallt i vattnet. Ingen öring gav sig till känna. 0 p. Men i morgon är en annan dag.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Avbröt dagens fiske pga ljudföroreningar.
Så perch/pike fight har gjort fisket ytterligare en otjänst?Avbröt dagens fiske pga ljudföroreningar.
Resultat omgång 16
Norgefiskaren, 12 p
fiskarlennart, 12 p
Ahvenet, 0 p
lausvik, 0 p
Ställning efter omgång 16
Ahvenet, 25 p
Norgefiskaren, 19,5 p
lausvik, 19 p
fiskarlennart, 16,5 p
pegason, 3 p
Bortsett från att snipfisket inte kommit igång ännu börjar det se ut ungefär som det brukar. Anders torskar tog honom förbi mig i sammandraget och Lennart är snart bara ett marstrandsmete från att även han passera. Får sedan pegasen sin elektronikstinna båt i sjön så får jag väl förlita mig på Trassel för att undvika jumboplatsen.
Norgefiskaren, 12 p
fiskarlennart, 12 p
Ahvenet, 0 p
lausvik, 0 p
Ställning efter omgång 16
Ahvenet, 25 p
Norgefiskaren, 19,5 p
lausvik, 19 p
fiskarlennart, 16,5 p
pegason, 3 p
Bortsett från att snipfisket inte kommit igång ännu börjar det se ut ungefär som det brukar. Anders torskar tog honom förbi mig i sammandraget och Lennart är snart bara ett marstrandsmete från att även han passera. Får sedan pegasen sin elektronikstinna båt i sjön så får jag väl förlita mig på Trassel för att undvika jumboplatsen.
Lysande! TL kommer att under helgen (och med verkan från och med innevarande omgång) formulera en regel som renderar den som tvingar (eller på annat sätt värvar) en ny deltagare i Veckotävlingen utdelning i form av poäng.Anmälan: Söndag 30/4 och eventuellt Måndag 1/5.
Tänkte, som omväxling, prova en sur-näringsfattig-småländsk-skogssjö.
Troligen får jag med mig Hotlove i min båt, ska se om jag kan tvinga honom att anmäla sig....
BTW så nollade jag idag.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg