Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Resultat omgång 15
Ahvenet, 11 p
lausvik, 0 p
Ställning efter omgång 15
Ahvenet, 23,5 p
lausvik, 17,5 p
Norgefiskaren, 16 p
fiskarlennart, 13 p
pegason, 3 p
Något överraskande (för mig) ligger jag nu tvåa efter Ahvenet. Men nu ska väl ändå fisket komma igång detta konstiga år? Hittills har ju spänningsmomentet främst legat i om någon ska komma ut och fiska alls...
Ahvenet, 11 p
lausvik, 0 p
Ställning efter omgång 15
Ahvenet, 23,5 p
lausvik, 17,5 p
Norgefiskaren, 16 p
fiskarlennart, 13 p
pegason, 3 p
Något överraskande (för mig) ligger jag nu tvåa efter Ahvenet. Men nu ska väl ändå fisket komma igång detta konstiga år? Hittills har ju spänningsmomentet främst legat i om någon ska komma ut och fiska alls...
Hej
kom hem rett för påsk. Hadde första fisketuren idag!!
hadde med ett Barnbarn!! 2st ok torskar som blev middagen!!
men glömde att mld fisket!!😢
Men det var kul att lillflickan fick dra upp fisken. Så får jag bli bättre på att mld fiske!!
torskarna var 1,3 och 2,4!!
kom hem rett för påsk. Hadde första fisketuren idag!!
hadde med ett Barnbarn!! 2st ok torskar som blev middagen!!
men glömde att mld fisket!!😢
Men det var kul att lillflickan fick dra upp fisken. Så får jag bli bättre på att mld fiske!!
torskarna var 1,3 och 2,4!!
Bilagor
Anmäler lite regnbågsfiske i morgon tisdag
De senaste dagarnas sol och värme har sparkat igång våren och nu går det undan! De långa dagarna med allt ljusare kvällar möjliggör after work-fiske. Så nu ska det väl äntligen bli fart på snipjägare, plattformsarbetare, kattmatare, trasselkluddar och andra tävlingsdeltagare? Och kanske någon ny vågar ansluta till vår lilla klubb för inbördes beundran?
Blev ingen regnbäge så 0p. Anmäler lite kattmatsfiske i morgon då vattnet i min å nästan är nere på sommarnivå efter att turbinerna nedanför vår mark gått på högtryck med tanke på de höga elpriserna.
Mld fiske nu!
Fint väder!!
2st torskar! a 12p
En torsk var mindre en 30gr. Den fikk inte Vara med på bild!!!! Men fiskarna fick gå tillbaka!!
2st torskar! a 12p
En torsk var mindre en 30gr. Den fikk inte Vara med på bild!!!! Men fiskarna fick gå tillbaka!!
Bilagor
Blev 2 mörtar till katterna , alltid något på årets metepremiär = 12p under veckan
Mästaren visar mänskliga drag (och katterna får fånga möss...).Blev 2 mörtar till katterna , alltid något på årets metepremiär = 12p under veckan
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg