Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Resultat omgång 52
lausvik, 0 p
Slutresultat 2022
fiskarlennart, 142 p
lausvik, 86,5 p
pegason, 83 p
Ahvenet, 77 p
Trasselkludd, 52,5 p
Norgefiskaren, 48,5 p
Mille, 5,5 p
Maya, 3 p
Genom att kopiera pegasons bravad i omgång 46 tog jag mig förbi honom och återtog andraplatsen i sammandraget. Det var det sista som hände i fjolårets tävling. I egenskap av TL gratulerar jag Lennart till ännu en seger och tackar samtliga för att de deltagit.
I morgon börjar omgång 1 i 2023 års upplaga.
lausvik, 0 p
Slutresultat 2022
fiskarlennart, 142 p
lausvik, 86,5 p
pegason, 83 p
Ahvenet, 77 p
Trasselkludd, 52,5 p
Norgefiskaren, 48,5 p
Mille, 5,5 p
Maya, 3 p
Genom att kopiera pegasons bravad i omgång 46 tog jag mig förbi honom och återtog andraplatsen i sammandraget. Det var det sista som hände i fjolårets tävling. I egenskap av TL gratulerar jag Lennart till ännu en seger och tackar samtliga för att de deltagit.
I morgon börjar omgång 1 i 2023 års upplaga.
Nja, varför inte fiska lite när vädret bjuder in.. Kanske blir det en tur i morgon.....
Det är inte för tidigt att rycka åt sig ledningen.Nja, varför inte fiska lite när vädret bjuder in.. Kanske blir det en tur i morgon.....
Sant! Blir kanske första och sista gången....Det är inte för tidigt att rycka åt sig ledningen.
Har Trassel övervunnit sofflockets dragningskraft och verkligen tagit sig ut? Har han månne rentav fått fisk? Allt kan fortfarande hända...
Jag har vunnit över dragningskraften och är kommen ur sofflocket dock för att genomföra andra plikter på bekostnad av mitt önskade träningspass med raketen. Ser framemot detta årets fiske och veckotävlingar.... Snart dags för laxfisket vid Vätterns klippiga strand....
Hej! Och gott nytt år!!
Nu är julen slut! Och all besök är åkt hem.
Vinden har dratt mot nordsjön, och fjorden ska ligga stilla i morgon.
så då mld jag fiske i morgon!! Hoppas på lite bleka!!
Nu är julen slut! Och all besök är åkt hem.
Vinden har dratt mot nordsjön, och fjorden ska ligga stilla i morgon.
så då mld jag fiske i morgon!! Hoppas på lite bleka!!
Hej
Det var god vind idag också. Men ute med grundet var det lite lugnare.
fick en 45 min fiske för vinden fick tag där också. Vinden tar tag i båten och flyttar den granska långa sträckningar på kort tid.
men fick 2st fina bleker. 4,1 och 2,8 kg!!
Det var god vind idag också. Men ute med grundet var det lite lugnare.
fick en 45 min fiske för vinden fick tag där också. Vinden tar tag i båten och flyttar den granska långa sträckningar på kort tid.
men fick 2st fina bleker. 4,1 och 2,8 kg!!
Bilagor
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg