Massa kattmat blev det på tävlingen men bara småfisk. 46 löjor, 31 mörtar och en liten abborre = 51p vilket ger 141p under veckan, tror det var PB för mig. Fisken delvis infryst för framtida behov.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
😮Massa kattmat blev det på tävlingen men bara småfisk. 46 löjor, 31 mörtar och en liten abborre = 51p vilket ger 141p under veckan, tror det var PB för mig. Fisken delvis infryst för framtida behov.
Oj oj
46 löjor, 31 mörtar och en liten abborre = 51p vilket ger 141p under veckan.
Ja jäklar! Grattis 👍
Bom filli Bom filli Bom Bom Bom.... Förövrigt ett lugnt och behagligt pass i gott väder och frånvaro utav potentiella fridmarodörer....
Nu behöver du väl inte fiska de närmaste månaderna?Massa kattmat blev det på tävlingen men bara småfisk. 46 löjor, 31 mörtar och en liten abborre = 51p vilket ger 141p under veckan, tror det var PB för mig. Fisken delvis infryst för framtida behov.
Nä jag har lagt upp ett litet lager infryst fisk till katterna på gården + en del köttslamsor från en Hjort som vi sköt. Men lite fiske lär det allt bli även framgent
Resultat omgång 37
fiskarlennart, 141 p
pegason, 25 p
Avenet, 13 p
Trasselkludd, 0 p
Ställning efter omgång 37
fiskarlennart, 106 p
lausvik, 62,5 p
pegason, 55 p
Ahvenet, 52 p
Norgefiskaren, 48,5 p
Trasselkludd, 47,5 p
Mille, 5,5 p
Maya, 3 p
Snipjägar´n fortsätter sin klättring och börjar nu komma obehagligt nära mig medan Trassel sladdar lika långt efter honom. Lennarts ointagliga ledning bara växer och han tvingas nu att frysa in kattmaten. Snart får han väl lov att köpa en större frysbox...
fiskarlennart, 141 p
pegason, 25 p
Avenet, 13 p
Trasselkludd, 0 p
Ställning efter omgång 37
fiskarlennart, 106 p
lausvik, 62,5 p
pegason, 55 p
Ahvenet, 52 p
Norgefiskaren, 48,5 p
Trasselkludd, 47,5 p
Mille, 5,5 p
Maya, 3 p
Snipjägar´n fortsätter sin klättring och börjar nu komma obehagligt nära mig medan Trassel sladdar lika långt efter honom. Lennarts ointagliga ledning bara växer och han tvingas nu att frysa in kattmaten. Snart får han väl lov att köpa en större frysbox...
Anmäler ett fiskepass idag om tiden räcker till , finns lite att göra på gården. Det blir regnbåge i så fall.
TL har haft och har fullt upp på jobbet så resultatservicen laggar...
Tror det är fler än jag som tycker att resultatservicen har blivit helt enastående!
De korta "referaten" som hövdingen sammanfattar veckan med, har verkligen lyft tävlingen.
Trodde det skulle bli fisk idag men jag hade fel. Idag var vinden ”rätt” men det hjälpte inte det gick bättre igår när den var ”fel”.Anmäler fiske idag.
Men jag har väl haft för bra fiske senaste två passen.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg