Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vardagspackning?
- Trådstartare MagnaWolf
- Start datum
Finns en liknande tråd har jag för mig...
Eh... Plånbok, mobil, nycklar, läppglans, pappersservetter, plåster, säkerhetsnålar och tusen andra saker som ryms i handväskan...
Med tanke på vad kvinnor får plats med i handväskan kanske man skulle byta ut sin 80-litersryggsäck...
Jag sökte men hittade inget.Finns en liknande tråd har jag för mig...
Ja, de har en otrolig förmåga att kunna packa väl, de små livenMed tanke på vad kvinnor får plats med i handväskan kanske man skulle byta ut sin 80-litersryggsäck...
När jag togs in på sjukhus förra året efter en trafikolycka uttryckte en av sköterskorna stor förvåning över att jag inte tagit med mig tandborste och tandkräm. Det ska man alltså alltid ha med sig.
Ja, det är ju livsviktigt!
För det första dör man ju efter tre dagar om man inte borstar tänderna med fluortandkräm (borstar man, men utan tandkräm, kan man överleva ca 6 dagar), för det andra finns det väldigt sällan apotek eller småbutiker vid svenska sjukhus.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg