Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur är upplägget tänkt?
Distans, terräng o liknande.
Fundera mest på vad som kan behövas packas med..... tar imot att säga det, men har inte varit på bjärehalvön på evigheter....
Hur är upplägget tänkt?
Distans, terräng o liknande.
Fundera mest på vad som kan behövas packas med..... tar imot att säga det, men har inte varit på bjärehalvön på evigheter....
Jag kommer ihåg att jag såg en rundtur på bjärehalvön när jag tittade på turer där i sommars. Ska se om jag hittar den i veckan. Skulle gissa på att distansen blir 20-30 km och terrängen är kuperad. Jag kommer att packa lätt och ha med mat som kan ätas kallt samt varm och kall dricka.
Jag har tyvärr ingen bil men betalar givetvis för mig. Sist åkte jag med Malin till simlången. Frågan är om hur många bilar vi behöver beroende på sträckan.
Har du bil Mattias?
Utgår man från Båstad kan man hu alltid ta tåg dit men dem går lite sämre tider på helgen (varannan timme större delen av dagen och jag tror första tåget går vid kl 09 så då tappar vi några ljusa timmar...).