• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringssällskap Gbg

Eftersom alla verkar heta Fredrik i detta forum (åtminstone de senaste komntarerna...)så kanske en namnlista är helt överflödig.... ;)

Om jag får ihop tiden framöver så hänger jag också gärna på.

:) Ingela

Jag är intresserad också! (Om man får heta annat än Fredrik...)
Vandrade lite bohusled i sommras och det gav mersmak, speciellt med lite höstfärger och korvgrillarbrasor!
Mvh Johan Linder

En höstvandring till helgen?

Höstvandring med stor brasa och korvgrillning?

Än är det inte vinter, och det borde börja bli gult och vackert i skogen. Funderar på att promenera vildmarksleden nu till helgen. Buss till Hindås Lördag morgon, övernattning i vindskydd halvvägs med jättestor brasa och lite korvgrillning. Tillbaks i stan på Söndag. Totalt ca 3.8 mil.

Någon som är intresserad? - Hör av er isåfall!
Mvh Johan
johan.linder@home.se

Re: En höstvandring till helgen?

JohanPerLinder; sa:
Höstvandring med stor brasa och korvgrillning?

Än är det inte vinter, och det borde börja bli gult och vackert i skogen. Funderar på att promenera vildmarksleden nu till helgen. Buss till Hindås Lördag morgon, övernattning i vindskydd halvvägs med jättestor brasa och lite korvgrillning. Tillbaks i stan på Söndag. Totalt ca 3.8 mil.

Någon som är intresserad? - Hör av er isåfall!
Mvh Johan
johan.linder@home.se

Jag hade gärna hängt med men är bortrest denna helgen, säg gärna till om det blir fler ggr =)

Gaah!

Dålig timing! :(
Jag hade gärna hängt med men jag är upptagen på annat håll, närmare bestämt i Lake District... ;)

Hmm,ajajaj!

Inte bra alls i helgen som kommer.
Men är det någon med mer fantasi än jag som kan komma upp med något kul vandringsobjekt så hör gärna av er.

Har varit alldeles för lite utomhus, börjar få abstinens.
Dessutom är lyan stökig så jag skulle gärna gå ut i skogen istället. :)

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg