Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vandra med bebis?
- Trådstartare DaisyMiller
- Start datum
Kommer ha en 6 månaders i sommar och vi är sugna på lite enklare äventyr.
Är det för tidigt?
Kan Lillan sitta i tex en Babybjörn One
Gissar att stuga/rum är bäst att bo i?
Vi har funderat på Helags?
Nån som har erfarenheter?
Tack på förhand.
Det borde absolut gå.
Beträffande bärdon är jag inte jätteinsatt, men jag vet att det finns en uppsjö av märken. Jag tror inte babybjörn brukar vara det märke som rankas högst. Själv är jag väldigt nöjd med Tula som jag burit vår pojk i. Ergobaby, Manduca och Wompat är andra märken jag förstått får bra betyg för barnets sittergonomi.
Vi gick på stugtur med en 10-månaders pojke. Att vakna mitt i natten för att byta en bajsblöja är krångligt nog i stuga. Att göra det krypandes runt i mörkret i ett tält, och i vårt fall med en hund i tältet skulle varit en rejäl utmaning. Nöj er med stuga är mitt råd.
Helags är trevligt och borde ge möjlighet till en mängd olika utflykter. Annars är en tur där ni går från stuga till stuga också görbart. Finns många alternativ. Själva gick vi Kebnekaise-Abisko.
Lycka till!
Peter
Bärsjal
Vi körde bärsjal när sonen var liten och bärstol när han blev större. Nackdelen med bärsjal är att det kan bli väl varmt då får man köra minstingen utanför och klä på hen istället.
Vår första tälttur i fjällen gick vi när han var typ ett år.
Vi körde bärsjal när sonen var liten och bärstol när han blev större. Nackdelen med bärsjal är att det kan bli väl varmt då får man köra minstingen utanför och klä på hen istället.
Vår första tälttur i fjällen gick vi när han var typ ett år.
Bilagor
Tälta med småbarn är lungt finns fina barnsovsäckar med[emoji3]
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg