• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Värsta UL-prylen ...men vad är det egentligen?

Vi på konceptavdelningen har bedrivit intensiv konceptutveckling på kaffeburkskonceptet och nu kommit med ett helt nytt totalkoncept:

Plastpåse kaffe, plastpåse socker, vira om, tryck ner skiten och stäng igen. Muggar är med på köpet, så lägg bara i ett par plastskedar--en outdoor-servis! Konceptet hålles lämpligen ihop med två skinnbitar (eller liknande som sluter sig om ändarna) sammankopplade med tre eller fyra resårband. För endast 450;-, som du betalar dig själv, är du med och leder utvecklingen innan behovet ens har skapats!

Men först skulle jag nog försökt få ner ryggsäcken i den. Då kan man bära ryggsäcken i byxfickan.
 
FJS90-91; sa:
Herr Öring.. Man kan hitta rasisitiska undertoner i vad man vill om man försöker, min referens till en arab hade ingen betydelse det kunde lika gärna ha varit en stockholmare, jag ville understryka en poäng i mitt privata mail till Micke, jag är inte och har aldrig varit rasist..

Sedan så är det en laglig fråga: Jag tror inte att det är tillåtet att publicera delar ur en privat mailkonversation på nätet utan min tillåtelse. Jag kommer under dagen att kontakta en jurist i den här frågan.


.
[Ändrat av FJS90-91 2004-01-22 kl 13:48]

Jaja.
 
lapetter; sa:
Men först skulle jag nog försökt få ner ryggsäcken i den. Då kan man bära ryggsäcken i byxfickan.

- Lysande, Sickan!

Kan du inte också tänka ut något sätt att kompaktera ihop skidorna, de är så bängliga när man t.ex. färdas per tåg...!! Det vore tacksamt. Helst inte större än ordinärt handbagage, tack.

/M