Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
vägledning til Klättermusens Mjölner
- Trådstartare 82-barn
- Start datum
Om det är spännet du har i handen så används dom såhär..spänne som jag inte ser hur man ska använda. går inte att sätta ihop
http://addnature.com/assets/product_images/K/X_KLATTERMUSENARVAKER50.jpg
Som flyttbara kompressionsremmar.
Den är en del i "Butterfly bridge" och "och tack vare Butterfly Bridge™-konstruktion och ett ergonomiskt höftbälte bär du med ben, inte med muskler."Den här metalsak satt läst på min säck- är det meningen? Och vilken funktion har den?
Finns en del info om detaljer på http://klättermusen.se/produkt.php?...&produktGrupp=Skal&produktKategori=Ryggs%E4ck om du klickar på lilla röda förstoringsglaset och bläddrar bland sidorna.
Och jag tror säkert att dom på klättermusen är väldigt glada att svara på frågor du har om säcken..
Köpte du den utan att testa och fråga?
En del
av dina frågor har svar på Klättermusens hemsida www.klattermusen.se Innerpåsen skall t ex fästas i resten av säcken med Velcro. Kanske Klättermusen skulle satsa på att spela in en video.
Thure
av dina frågor har svar på Klättermusens hemsida www.klattermusen.se Innerpåsen skall t ex fästas i resten av säcken med Velcro. Kanske Klättermusen skulle satsa på att spela in en video.
Thure
Tack för svaren.
Har läst samma info på klättermusens sida, men kansje inte allt för noga, men tycker ändå inte att det är så klart, exakt vilken fysisk del på ryggsäcken dom pratar om, när dom nämner alla dess finesser. Om v-formade metal bridge, skulle va lös, som min var, vet jag til eksempel inte, men tror det inte.
Att det var velcro på innsidan av säcken såg jag inte, men så ger det iallafall mening.
Jag ser hur banden kan användas till at fästa olika saker på säcken, men i samma fack satt det ochså ett spänne att klicka ur, men till vad? För detta spänne gick det inte at fästa banden på.
Och jo, jag chansade och köpte säcken utan at ha provit den, då det inte finns nån riktig affär här i Kbh. som har den, och just nu var det rea på den. Det är ju inte så farligt att skicka tilbaks den, om man ångrar sig. Men visste, från vad jag har läst på olika blogs, att fler hadde lite problem, att fatta hur alla dess många finesser funkar...
Har läst samma info på klättermusens sida, men kansje inte allt för noga, men tycker ändå inte att det är så klart, exakt vilken fysisk del på ryggsäcken dom pratar om, när dom nämner alla dess finesser. Om v-formade metal bridge, skulle va lös, som min var, vet jag til eksempel inte, men tror det inte.
Att det var velcro på innsidan av säcken såg jag inte, men så ger det iallafall mening.
Jag ser hur banden kan användas till at fästa olika saker på säcken, men i samma fack satt det ochså ett spänne att klicka ur, men till vad? För detta spänne gick det inte at fästa banden på.
Och jo, jag chansade och köpte säcken utan at ha provit den, då det inte finns nån riktig affär här i Kbh. som har den, och just nu var det rea på den. Det är ju inte så farligt att skicka tilbaks den, om man ångrar sig. Men visste, från vad jag har läst på olika blogs, att fler hadde lite problem, att fatta hur alla dess många finesser funkar...
Lisa
Kolla denna länk till youtube. Språket kanske inte är det lättaste, men du förstår nog det mesta när det är tillsammans med bilderna.
http://www.youtube.com/user/outdoorfeeling#p/u/33/rJ8S_Bj0-TY
Kolla denna länk till youtube. Språket kanske inte är det lättaste, men du förstår nog det mesta när det är tillsammans med bilderna.
http://www.youtube.com/user/outdoorfeeling#p/u/33/rJ8S_Bj0-TY
Är det verkligen en bra produkt om det krävs instruktionsvideo för att använda en ryggsäck och att TS efter ett par sidor i forumet fortfarande inte kan använda sin ryggsäck?
Jag började titta pâ videon i inlägget ovan men tröttnade efter en kort stund, man kan bli minimalist för mindre .-)
Mitt râd till TS är att lämna tillbaka säcken och köpa en som TS kan förstâ sig pâ utan veckor av webbsurfande.
Jag började titta pâ videon i inlägget ovan men tröttnade efter en kort stund, man kan bli minimalist för mindre .-)
Mitt râd till TS är att lämna tillbaka säcken och köpa en som TS kan förstâ sig pâ utan veckor av webbsurfande.
Måste nog hålla med i detta, jag gillar KM men om produkten är så komplicerad att att man inte efter lång tid begriper hur den funkar så....
Jag har varit sugen själv men inte slagit till.
/Per
Jag har varit sugen själv men inte slagit till.
/Per
Är det verkligen en bra produkt om det krävs instruktionsvideo för att använda en ryggsäck och att TS efter ett par sidor i forumet fortfarande inte kan använda sin ryggsäck?
är inte självklart. Även betyldigt mera traditionella prylar kan handhas på smartare sätt än de flesta brukare gör. Därför är det bra med YouTubefilmer på väldigt många prylar.
Thure
Hâller absolut med, men i detta fallet verkar ju en sâ enkel sak som att stänga säcken vara ett rejält problem.
Jag ska villigt erkänna att när jag gick frân stenâldern till modern tid med ny ryggsäck fick jag sätta mig ner en liten stund o titta över allt, men hade jag hamnat i samma bryderi som TS hade säcken lämnats tillbaka bums.
En kul grej var att jag fick leta en stund efter den visselpipa som skulle ingâ, nu ser jag pâ bilderna i denna trâden att denna säcken har exakt samma spänne.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Rygsæk til 12 årig. | Transportera | 1 | ||
Klättermusens nya stora ryggsäck? | Transportera | 40 | ||
Klättermusens Mjölner och Norröna | Transportera | 2 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg