Nu tror jag att jag har bestämt mig för att införskaffa ett Primus OmniFuel. I nuläget är jag inte jättemycket ute under vintertid, men vill ändå ha möjligheten att kunna ta med köket och tillaga någonting då och då, och det blir ju säkert både billigare och smidigare att köpa ett kök som klarar allting i stället för att köpa ett enkelt gas-kök och sedan ett annat för bensin etc.
jag undrar dock, om jag köper till kastruller till detta kök, ska ajg tänka på något speciellt? Jag har tittat på lite olika kastruller och pannor men många står det att dom är till för gaskök, kommer de att bli förstörda om jag då använder dem på vintern när jag kommer köra med bensin/fotogen? Jag vill ju givetvis ha kokkärl som jag kan använda oavsett vad jag eldar på med.
jag undrar dock, om jag köper till kastruller till detta kök, ska ajg tänka på något speciellt? Jag har tittat på lite olika kastruller och pannor men många står det att dom är till för gaskök, kommer de att bli förstörda om jag då använder dem på vintern när jag kommer köra med bensin/fotogen? Jag vill ju givetvis ha kokkärl som jag kan använda oavsett vad jag eldar på med.