PederafG; sa:Nordesjö; sa:PederafG; sa:Jag tror att det sæger ganska mkt att det kan debateras tre sidor i æmnet och en person klagar på att det kommer upp. Sæger inte mer æn så...
Fast nu var det ju knappast frågan om vilken sida man ska cykla på när man cyklar på en motorväg (!), eller hur man ens känner igen en motorväg (! igen), som vi diskuterade på tre sidor.
Sådant förväntas alla som ger sig ut i trafiken känna till, så de syrligheterna förtjänade du nog - det är lätt att bli sarkastisk när man är chockad
dær misstar du dig då jag aldrig sagt eller trott att man kan cykla på vænster sida lagligt. Det var en kompis som tipsade mig om det som ær mkt erfaren cyklist, dock ej proffesionell eller laglig på något vis. Dærfør ville jag prøva den tankegången hær. Han tyckte det var befogat i kolsvart nattmørker.
Hur man kænner igen en motorvæg vet jag också men var grænsen gick før var man fick cykla visste jag inte. Om det var definitionen motorvæg, 110-væg, 90-væg etc. Det har næmligen ingen sagt till mig och som sann livsnjutare anser jag att alla har rætt att læra sig æven om det må vara først nær man ær 21 år o inte från att man ær tre år. Allting ær till før alla, och någon gång måste man læra sig saker och ting. Och som du sæger førvæntas alla kunna ovan næmnda frågor innan man ger sig ut. Då førvæntar jag mig också att vuxna mænniskor inte hånar den som førsøker læra sig innan den ger sig ut istællet før att prøva sig fram o kanske som någon næmnde en som hade cyklat runt på en 110-væg. Væx upp och hjælp till istællet før att skjælpa så kanske fler också vågar fråga istællet før att chansa o riskera livhanken eller bøter.
Nu var det iofs sig inte Nordesjö som var hånig eller vad ni nu kallar det. Så ska du skälla på någon så får du skälla på mig.