Vad är din dagliga laddning?

Jag har slimmat ner min laddning något eftersom jag märker att det inte blir så ofta att man använder precis allt. Så här ser nyckelknippan ut idag.

Minladdning100921.jpg

Förutom detta så har jag oftast med mig:
  • Mobil (f n Samsung SGH E-360)
  • Fisher Retractable Space Pen
  • Kniv (varierar)
  • Armbandsur (varierar)
~Paul~

Jag har slimmat ner min laddning något eftersom jag märker att det inte blir så ofta att man använder precis allt. Så här ser nyckelknippan ut idag.

Minladdning100921.jpg

Förutom detta så har jag oftast med mig:
  • Mobil (f n Samsung SGH E-360)
  • Fisher Retractable Space Pen
  • Kniv (varierar)
  • Armbandsur (varierar)
~Paul~

Fn jag har tappat min nyckelringslampa, jag mäste köpa en ny. Du har vapenskåp ser jag.

Seved

1. Hm, tråkigt. Men hur gick det till?? De sitter ju som berget på knippan...

2. Ja, precis. Med den typen av samlingar som jag har så är det nödvändigt. Har du också ett?

~Paul~

1.Nja jag hade en sån liten ring som sitter i lampan och sen har jag den i knippan. :(

2. Japp jag har ett Norlyx. Jag hade ett godkänt redan puh så jag slapp köpa ett nytt.

Seved

kul att den här tråden lever, jag har just gjort lite egna justeringar så det dyker snart upp en bild.

dePaul, hur motiverar du att swiss-nyckeln får hänga med? finns inte det mesta av dess finesser i micran?

kul att den här tråden lever, jag har just gjort lite egna justeringar så det dyker snart upp en bild.

dePaul, hur motiverar du att swiss-nyckeln får hänga med? finns inte det mesta av dess finesser i micran?
Haha, jo nästan. Den saknar stjärnskruvmejseln. Men jag förstår hur du tänker ;).

Resten av min laddning kommer här.

Restenavminladdning.jpg

Klockan är en Olech & Wajs Cougar Professional Automatic, pennan är som sagt en Fisher Space Pen och telefonen är Samsung. Kniven är en EKA Compact som jag precis har brynt upp :).

~Paul~

1.Nja jag hade en sån liten ring som sitter i lampan och sen har jag den i knippan. :(

2. Japp jag har ett Norlyx. Jag hade ett godkänt redan puh så jag slapp köpa ett nytt.

Seved
Som jag fattar det så lossnade själva ringen? Men vet du inte var ungefär? Man brukar liksom känna på sig sådant.

OK. Skönt att du slapp det :)

~Paul~

Haha, jo nästan. Den saknar stjärnskruvmejseln. Men jag förstår hur du tänker ;).

~Paul~

jag sliter som ett djur för att kunna hitta vettiga skäl till att få släpa med mig min ny-inskaffade swiss-nyckel :)

situationen är exakt den samma som din, dock med undantag att saxen är av gerber variant

najs prylar för övrigt :)

jag sliter som ett djur för att kunna hitta vettiga skäl till att få släpa med mig min ny-inskaffade swiss-nyckel :)

situationen är exakt den samma som din, dock med undantag att saxen är av gerber variant

najs prylar för övrigt :)
Haha, det är ett helsike en modern utemänniska har ;). Gerbers sax tillverkas av Fiskars, en av de bästa på marknaden!

Vad har du exakt i din samling? Lista gärna resten av dina prylar.

~Paul~

PS Tack!!

Plånbok och nycklar, om jag kommer ihåg att läsa komihåglappen på dörren, där dessa två saker står, innan jag går ut.

Som jag fattar det så lossnade själva ringen? Men vet du inte var ungefär? Man brukar liksom känna på sig sådant.

OK. Skönt att du slapp det :)

~Paul~

Japp den lilla ringen har lossnat från nyckel knippan. Jag ser ingen ring i knippan iaf. Jag har haft nycklarna suttit i en bil som skulle skrotas, så lampan kanske fick fötter. Men micra tången satt kvar.

Fn jag har tängt köpa en leatherman tång så jäkla länge nu, en ti charge. Är det den bästa eller.

Seved

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg