känner inte igen dig!
De e rätt stöd Greenpeace, historiens största fuskare och hycklare.. Jag glömmer aldrig en dokumentär där en filmare hade nästlat sig in i Greenpeace och var på ett uppdrag i Australien.. Dom hade som uppdrag att filma när fulla australiensare misshandlade kängrur, sagt och gjort.. Dom åkte till det ena skumraskstället till det andra utan att hitta det dom så åtråvärt sökte.. Till slut så mutade dom några alkisar med pengar och sprit för att dom skulle ut och ge sig på kängrurna så dom fick det på film.. LYSANDE!! I en annan dokumentär gick dom igenom hur mycke pengar dom fifflade bort, klart i klass med Scandia och andra fubbare..hihihi
Ovanstående säger mer om dig än dom som bor på landet..
Det e en ganska liten klick träskallar som gör sig hörda så vi andra får lida av det.. Tyvärr så e det av media inte intressant att visa den andra sidan av landsbyggden!!
crazy; sa:(nu stödjer jag i och för sig civil olydnad i vissa fall som Greenpace t.ex).Släng in tjuvjägarna på tio år på kumla så får vi se om de är så villiga att tjuvskjuta igen.
De e rätt stöd Greenpeace, historiens största fuskare och hycklare.. Jag glömmer aldrig en dokumentär där en filmare hade nästlat sig in i Greenpeace och var på ett uppdrag i Australien.. Dom hade som uppdrag att filma när fulla australiensare misshandlade kängrur, sagt och gjort.. Dom åkte till det ena skumraskstället till det andra utan att hitta det dom så åtråvärt sökte.. Till slut så mutade dom några alkisar med pengar och sprit för att dom skulle ut och ge sig på kängrurna så dom fick det på film.. LYSANDE!! I en annan dokumentär gick dom igenom hur mycke pengar dom fifflade bort, klart i klass med Scandia och andra fubbare..hihihi
crazy; sa:En kontruktiv debatt är svårt att hålla med folk på landsbyggden. De har en större tensens att vara trögtänkta, fördomsfulla, obildade och uppenbarligen mycket egoistiska (jag fördomsfull, inte). Forskare har försökt i evigheter med att ändra attidtyderna med realistiska relevant argumentation men det biter inte. Många tror fortfarande att vargen är inplanterad och jakten är det viktigaste i liver för dem. Som om inte barn och familj kommer före.
Get a life säger jag till många jägare på landet.
Ovanstående säger mer om dig än dom som bor på landet..