• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

UH-Lista

Jag har nu mediterat en stund över en symol för UH

Egyptierna hade Skarabé-baggen som andligt totem.
Här kan vi lära något.

I min vision under meditationen fick jag möta Dyngbaggen.

DSC_5608.jpg


I denne har vi en förebild.

Scarabaeus sacer

En hård jävel som släpar på en massa skit.

Den ibland er som begåvats med konstnärlighet kan rita ett förslag.

Kom med i rörelsen - Bli en Dyngbagge!

Jag har talat.
 
Gossar, det är uppenbart att det finns potential till en stark rörelse här pâ Utsidan. Dock, varför sátta ribban sâ lâgt? Varför kulstötning när det finns heavy-stone-lifting och log-throwing?

Elementärt, käre Malindo. Tunga stenar finns på plats. Det vore mig fjärran att bära med något komplett onödigt!

Nej men en skivstång däremot, för lite styrketräning mellan kulstötningspassen. UH-livsstilen kräver ju en del benpress för att komma till sin rätt.
 
Visserligen är Dyngbaggen är tugff liten krabat, men - oh Mästare - , kan du hàlla med om att hans namn kan ha en negativ klang, och dárför vara till missgagn för vâr röresle?

Vad tros om baskerna och deras strävan att hitta pà sporter i vâr anda (se bild i tidigare inlägg, samt áven denna, inte helt olikt den lille Dyngbaggen):

kortina.jpg
 
wingedKhepri1xx.jpg


Vem utav er skulle inte vilja föräras med denna på er bröstkorg?

Den kan tillverkas i en metall betydligt tyngre än bly.
 
Senast ändrad:
Man måste väl ta sig till platserna i samma stil,fast "The International way":

mxt_large.jpg


• Body Type: 7-foot pickup bed

• Dimensions: 8 feet wide, 7’7” feet high, and 21” feet long

• Horsepower: 300 Horsepower

• GVWR: 14,500 lbs.

• Weight: 10,500 lbs.

• Chassis Payload Capacity: 2 tons

• Towing: Suitable for a variety of hauling configurations, up to 7 3/4 tons

• Standard Engine: International® VT365 V8 Diesel 300 HP 530 ft. lbs.

• Transmission: Allison® 2200 RDS 5-speed Automatic

• Brakes: Hydraulic Brakes with 4-Channel ABS

• Axles: Front-driving 6,500 lb. capacity, Rear-driving 11,000 lb. capacity

• Fuel Tank: 40-gallon capacity

• Cab: 5-passenger, 4-door crew cab with Cab Air Suspension System

• Seats: Driver and Passenger Leather Front Seats,

• Three Passenger Leather Rear Bench Seat

• Air Conditioner: International® Blend Air with Fresh Air Filter

• Wheels/Tires: 20-inch Alloy Wheels, and Pro Comp 40/13.5R20 Tires


peter
 
Vilken liten fjärt...

Hahaha...MXT´n släpper ut mer partiklar per kilometer än den där lilla fisbilen och fisgubben är byggda av,vissa rön gör gällande att fet=lat och vise versa.Nollsummespelens era är nu.


peter