Så det är ingen idé att bjuda dig på "ilandfluten fisk soppa" då?
-
Om "Fritt Forum"
Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.
OBS!
Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
UH-Lista
- Trådstartare Malindo
- Start datum
Om jag får lukta på fisken rå och den inte luktar för jävligt... Känns som att fisk är ofta OK att äta, bajs typ...aldrig.Så det är ingen idé att bjuda dig på "ilandfluten fisk soppa" då?
Utan att lägga mig i den tokroliga UHdiskussionen måste jag säga att ovanstående var något av det vidrigaste jag läst...
Men du läste det iallafall. Hmm, en blivande UH-lärjunge. Chine do your magic
Jasså du har den modellen Raskesven.
Ja. själv är jag ju lite sådär modernare och förvara min vätska i kvartshektolitern som jag och gammpojka bruk åh säg när vi är på fjelle.
Ja. själv är jag ju lite sådär modernare och förvara min vätska i kvartshektolitern som jag och gammpojka bruk åh säg när vi är på fjelle.
Nej, ingen alkohol under vandrigar. Alkohol gör sinnelaget så lätta att man riskerar att förlora sin UH sinnelag. Däremot ger ju några liter av livets vatten mer kvalitet i packningen.Så vad dricker den andra? whisky hoppas jag.
Förstår inte hur UHare kan vara motståndare till hejdlöst supande... Kan inte tänka mig en bättre huvudbonad än blykeps? Ett par grova misstag i fyllan istället för lätta felbedömningar och lyckan är gjord...
UH är andlig extas genom lidande.
Rusdrycker är bedövning och fråntar oss den fulla upplevelsen av den vägledande smärtan. Smärtan som gnager och mal mot våra arma kroppar av att bära mer än förståndet tillåter.
(the other side of sanity)
Att släpa upp 4 backar öl på ett fjäll är helt rätt enligt läran, men att dricka dom är fel.
Det gäller att hitta nyanserna i UH för att den inre stigen skall uppenbaras.
(enlightment)
Rusdrycker är bedövning och fråntar oss den fulla upplevelsen av den vägledande smärtan. Smärtan som gnager och mal mot våra arma kroppar av att bära mer än förståndet tillåter.
(the other side of sanity)
Att släpa upp 4 backar öl på ett fjäll är helt rätt enligt läran, men att dricka dom är fel.
Det gäller att hitta nyanserna i UH för att den inre stigen skall uppenbaras.
(enlightment)
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg