Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Turistbolag: Cyklister behöver lära sig fjällvett.
Cyklister som åker på stigar och leder i fjällen behöver lära sig mer om fjällvett och säkerhet, visar en enkät från Naturvårdsverket.Det ökade cykeltrycket ...
Har för mig att det var uppe för diskussion bara för nån vecka sedan huruvida det är ok att starta tråd med enbart en länk. Skulle du inte kunna komplettera med en fråga eller egen reflektion kring artikeln så det finns något att diskutera?
Och vad är det för nyhet i det där, det vet väl alla att cyklisterna stör lugnet på fjällederna...
[Och jag antar att cyklisterna likadant anser att vi vandrare är ivägen.]
/Odd
Dyker upp ganska ofta i media och på olika forum numera. En kombination av inbitna vandrare som inte gillar nyheter, och en del cyklister som kör alltför aggressivt...
Lars Jonsson / Norrbottningen är inget passivt troll. Du måste vara okunnig i vad han skrivit tidigare.
Om någon skriver något eller som i det här fallet förmedlar något som handlar om friluftsfrågor som inte faller dig på läppen så är tydligen din reaktion att skrika ”troll”. Lågt!
Frågan är tydligen av sådan höjd att media har tagit upp det.
Delta istället och förmedla din åsikt istället, det skulle hedra dig.
Jag stänger denna diskussion - vi kommer införa tydligare regel mot att bara dela nyheter såhär, utan eget deltagande. Det är ett diskussionfsforum, inte ett eget nyhetsflöde