Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tüskt vansinne :-)
- Trådstartare Eboplasm
- Start datum
Det verkar dock vara lite för energisnålt, endast 257 kcal/100g
Jag har ju sagt att hamburgare vär nyttigt!!!!!!! Kan omöjligt vara alla hamburgare som gör att byxorna inte passar längre;-)
Var beställer jag?
Men...hur lagar man till den? Man vill väl äta den varm med osten smält?! Eller är det micro som gäller på fjällturen?
Kan det vara så att hela burken ska kokas eller grillas?
Det blir väl lätt som med gräddvispen som utombordare, fördelen äts upp av en tung och dyr sladd...
//J
//J
Det blir väl lätt som med gräddvispen som utombordare, fördelen äts upp av en tung och dyr sladd...
//J
Finns ju handdrivna gräddvispar...
Angående grädde: Den vispas bäst ihop i en glassburk med en pinne eller liknande i. Har ett kul klipp från två somrar sen som visar att matlagning är kul...
Hamburgaren tycker jag verkar suspekt samma med ölet och vinet. Behöver inget sånt om jag är ute (även om det kan vara gott).
Var dock i Nya Zeeland förra våren och de har kommit en bit längre i frystorkat. De delade bl a upp maten så man kunde få mos med ärtor och lammgryta. Mer skräp men det ser fräschare ut också, dessutom gott. Fast min resekompis rynkade åt näsan, men hon var inte heller van vid eller hade ens sett frystorkjat tidigare.
Ska se om jag hittar en länk till företaget.
Hamburgaren tycker jag verkar suspekt samma med ölet och vinet. Behöver inget sånt om jag är ute (även om det kan vara gott).
Var dock i Nya Zeeland förra våren och de har kommit en bit längre i frystorkat. De delade bl a upp maten så man kunde få mos med ärtor och lammgryta. Mer skräp men det ser fräschare ut också, dessutom gott. Fast min resekompis rynkade åt näsan, men hon var inte heller van vid eller hade ens sett frystorkjat tidigare.
Ska se om jag hittar en länk till företaget.
Senast ändrad:
Endast 3.95€ , som hittat:
http://www.trekking-mahlzeiten.de/t...zeiten_507/Cheeseburger_in_der_Dose_4641.html
Ser ju inte så farligt ut - ungefär som cheeseburgaren på Macdonken.
Men innehållsförteckningen ser lite suspekt lång ut. Dessutom innehåller den väldigt mycket "our", vilket är en för mig och mina ordböcker helt okänd ingrediens. Kan inte vara nyttigt.
Ser ju inte så farligt ut - ungefär som cheeseburgaren på Macdonken.
Påminner lite om Falling down...
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg