• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tränings/äventyrskompis i Sthlms området?

Hejsan alla glada!

Är en glad och sprallig 25 årig tjej från Stockholm som skulle vilja träffa lite kul folk att träna med och kanske hitt på något äventyr! Har nämligen inte så många "äventyrskompisar" som bor här i stan nämligen =(

Vintrarna älskar jag att åka snöbräda så gillar du det är det ju ett plus. Men tycker om en massa annat också såklart! =)

Måste vara ärlig och säga att jag tappat lite vad gäller träning från att ha tränat nästan varje dag. Men har en jäkla vilja så jag kan nog komma igen rätt fort =)

Är som sagt med på det mesta, springa, cykla, vandra, paddla, you name it! Är det något jag aldrig gjort förr så provar jag gärna på!
Är öppen för förslag.

Låter det intressant så hör av dig! =)

Hälsningar
//Laura

Hej :)

Saknar också "äventyrskompisar" i stan.

Vore kul om man kunde bli några som kunde hitta på lite äventyr tillsammans.

Har inte åkt så mycket bräda sista åren men tänkte ta mig tid och åka lite mer i vinter.

Springer, cyklar, paddlar, vandrar gärna! Provar gärna på nya saker också. Skulle vilja bli av med min höjdrädsla så jag klättrar gärna någon gång under vintern :) Skulle inte säga nej till något längre galet äventyr heller :)

Hälsningar
Björn

En till som vill ha lite äventyr!!

Jag tror min situation är lite som er. jag har inte så många vänner som gilar att komma ut men jag själv vill ut mer!
Så säg till om ni hittar på något. Kanske vi till och med ska spåna tillsammans.
L81 Jag har börjat träna på World Class på Kingsholmen vilket är ett grymt ställe så det kan jag rekomendera. Sen kan jag rekomendera dig om funbeat.se En träningsdagbok där man kan peppa varandra. Jag finns där, regestrera dig så peppar vi varandra vet ja!!

Hej

Jag saknar oxå friluftspolare. Vill gärna göra grejjer som inte innebär att häcka på krogen. Har blivit lite mätt på det i höst. Sysslar med mountainbike, vandring, skateboard (ja till våren då fast det brukade vara året runt , jämt) och dykning och behöver verkligen hitta på bra grejjer att göra nu i vinter.

Har en tråd på resesällskap uppe inför påsk. Men behöver göra grejjer nu! Tränar på Erikdalsbadet och gillar det, loggar lite sporadiskt på funbeat. Låt oss göra nått kul.

kul

Hej hej
Det vore kul. Jag är i samma situation vad gäller komisar som gillar äventyr i naturen:).
Jag gillar mycket och prövar gärna på nytt. Det enda jag gör nu är att jogga...men jag gillar att cykla(måste ordna en ny cykel), vill pröva påp att paddla mm.
Hälsningar
W

Och här har vi en till!!

Hej!
Har oxå dåligt med äventyr/träningskompisar här i stan. Gillar mkt, klättring, cykling, paddling, snöbräda, vandringar, löpning mm, är inne på multisport. Ser att dom flesta inläggen är skrivna för ett tag sen, förutom av VeronikaL! Hoppas att tråden fortfarande är aktuell =)

Hälsningar
Lia

Och här en till

Jag flyttade till Stockholm för drygt ett år sen och mina kompisar här är inte så mkt för träning och äventyr. Jag gillar träning och då löpning och styrketräning. Dessutom vandring, paddling, jakt, fiske, bergbestigning m.m. ska springa Stockholm maraton 2009 och är sugen på att bestiga killimanjaro i vinter. Är det någon som är sugen eller som har andra förslag?

David

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg