MW; sa:Upplevde detsamma in matlagningsklubb (endast för män). Ibland lagade vi mat för större fester och sammankomster. Ofta kom det någon 'morsa' och talade om hur man skulle göra i köket. Värst var när de försökte ta över helt och hållet.sandskäddan; sa:En iakttagelse jag och mina vänninor gjort när det gäller friluftsaktiviteter och killar är att vissa män har en tendens att börja bete sig som om de vore ens pappa. Lite omhändertagande, lite instruerande, lite överseende...kan inte förklara närmare men efter ett tag blir det rätt irriterande. Dessa män klassar vi internt som "farsiga".
Trots att jag är man är det många män som vill vara min pappa eller min storebror. Och kvinnor läxar upp mig för att jag är naiv. Eller tror att jag bara vill flörta. Det finns fåniga beteenden från båda könen.
Man får säga till helt enkelt. Det duger inte att lägga sig ner och dö eller ordna tjejträffar.
Tänk om jag skulle ordna med negerträff. Eller om jag och mina ariska kompisar vill umgås separat. Det funkar ju inte.