• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

tjejgrupp

stefan, tagga ned. du får finna dig i att alla på utsidan inte enbart är grönklädda, grötätande skogsmullar utan också har lite andra roliga grejer för sig. Go sara!
 
Tycker desamma, varje människa är fri att skriva precis vad han/hon vill sålänge det inte är främlingsfientligt eller bryter mot andra lagar. Tycker faktiskt att det var riktigt roligt, fast sen är jag väl bara en sådan som söker till Big Brother också (programmet vilket jag iof hatar..).

Nej, nu lämnar vi kvinnfolket ifred tycker jag, det är trots allt ett tjejforum och det kanske är just sådana inlägg som dessa som de vill slippa?

// Jocke
 
Re: Det sämsta jag läst någonsin på Utsidan

Stiffmeistern; sa:
Din ide är det inget fel på men tyvärr måste jag säga att din profil är den sämsta jag läst på detta forum. Är du säker på att du inte ska skicka ditt "CV" till Big Brother 2007?

Sorry, Stefan

haha, jaja man kan inte tycka om alla på denna jord... tänker dock ta kritik från en som tagit sitt nick från en överkåt fjortiskaraktär i american pie med en klackspark... dessutom föredrar jag ändå att iallafall ha en presentation till skillnad från dig, lite personlighet är väl aldrig fel att visa... =)
 
Re: Det sämsta jag läst någonsin på Utsidan

Stiffmeistern; sa:
Din ide är det inget fel på men tyvärr måste jag säga att din profil är den sämsta jag läst på detta forum. Är du säker på att du inte ska skicka ditt "CV" till Big Brother 2007?

Sorry, Stefan

Luktar bitter gammal gubbe om ditt inlägg.

Sorry, Staffan
 
Re: Det sämsta jag läst någonsin på Utsidan

Det där inlägget tyckte jag var irrelevant och taskigt. Vi är väl inte här för att kommentera folks profiler och göra personliga påhopp?


Stiffmeistern; sa:
Din ide är det inget fel på men tyvärr måste jag säga att din profil är den sämsta jag läst på detta forum. Är du säker på att du inte ska skicka ditt "CV" till Big Brother 2007?

Sorry, Stefan
 
Re: Re: Det sämsta jag läst någonsin på Utsidan

öringen; sa:
Stiffmeistern; sa:
Din ide är det inget fel på men tyvärr måste jag säga att din profil är den sämsta jag läst på detta forum. Är du säker på att du inte ska skicka ditt "CV" till Big Brother 2007?

Sorry, Stefan

Luktar bitter gammal gubbe om ditt inlägg.

Sorry, Staffan

samma tanke slog mig.....

himla koolt att du fick så mycket kärlek för att det verkat slagit slint i huvet på en farbror...!

hur har det gått med seglingen? det tyckte jag lät som en helt fantastisk idé!

helena i uppsala
 
hej igen alla!

Jag hoppas verkligen att ni haft en lika fantastisk sommar som jag!
Våran roadtrip slutade med över 1000 körda mil och många erfarenheter rikare! Tex så har jag raftat, nästan dött i en helikopterkrasch (jaja inte riktigt - men det var läskigt nära), jag har testat att surfa, vi har åkt på valsafari, snokat vid area 51, spelat upp en hel dollar i las vegas, åkt sandboarding och vi har vandrat på vulkaner och utforskat grottor. Det har verkligen varit en upplevelse!

Nu när alla förhoppningsvis börjar komma hem igen tänkte jag att man kunde styra upp tjejgruppen en gång för alla. Min idé är att först träffas, över en picknick eller middag kanske, bara för att bekanta oss lite och för att stämma av allas visioner.

Personligen tycker jag att det skulle vara kul att styra ihop gruppen så att man ses ett bestämt datum varje månad - mest för att det verkligen ska bli av. Vidare för enkelhetens skull tycker jag att det kunde vara en bra idé att ha ett cirkulerande schema då en person bestämmer gruppens aktivitet för just den månaden. jag kan nämligen tänka mig att det skulle bli rörigt om allas viljor ska bestämma ihop varenda gång. Exempelvis kan jag ta ansvaret för den första träffen, då jag tex styr upp en kajakpaddling där jag ser till att leta upp ett ställe, ta reda på priser osv. sen kan alla som vill följa med. Nästa månad kan någon annan arrangera något hon tycker verkar roligt, tex en repkurs på klätterverket, så kollar hon upp tider och priser för det och sen kan alla som vill följa med.

Det här är självklart ett exempel, men ett bra sätt tror jag att genomföra våra idéer praktiskt på så att de verkligen blir av.
Kom mycket gärna med synpunkter!
jag tänkte även ställa samman en mejlinglista för de som vill träffas nu på den genomgående träffen, så mejla mig nu om du är intresserad, så sätter jag upp ditt namn och din email på listan så att alla kan mejla alla och inte bara mig framöver.

Hoppas att alla är lika på som jag, tror vi skulle få grymt skoj!!
//Sara
[Ändrat av _sarisen_ 2006-08-14 kl 16:37]