Flickor !
Jag behöver hjälp ...
Ska upp o fjällvandra men de fattas några prylar ur utrustningen ...
Lite tjej specifika ....
En pocket spegel i lättvikt , nej inte ytlig, men de kan ju vara bra till många olika saker, mne finns de nån som inte väger så mycket eller annat man kan använda som en fungerande spegel ...
en mini deo ?
Vart kan man hitta de ?
är de bra o köra " svett stopp" eller vad den heter på Apoteket ? Nån med erfarenhet ?
Och jag skulle önska lite kroppsvårds tips ....
Typ, bra tips på hur man ska förbereda kroppen
Har beställt tid för frans och bryn färgning , nagelförstärning innan resan, så kanske naglarna inte tar så mycket stryk och man ser snygg ut utan att bry sig ;-)
Men tex. borde man köra hud peeling innan, hår inpackning ?
Vaxar ni eller rakar ni benen ?
eller finns de nått syfte typ skydd mot smuts eller värme?
Nån som minns hur man trixat med pp piller , va de socker piller man skulle ta eller dubbelt av två en dag , så man e garanterad att slippa röda veckan uppe i fjället ?
Antar att det är jäntorna som sitter inne med dessa svar som jag hoppas de e ok o lägga den i "tjejernas forum"
Jag behöver hjälp ...
Ska upp o fjällvandra men de fattas några prylar ur utrustningen ...
Lite tjej specifika ....
En pocket spegel i lättvikt , nej inte ytlig, men de kan ju vara bra till många olika saker, mne finns de nån som inte väger så mycket eller annat man kan använda som en fungerande spegel ...
en mini deo ?
Vart kan man hitta de ?
är de bra o köra " svett stopp" eller vad den heter på Apoteket ? Nån med erfarenhet ?
Och jag skulle önska lite kroppsvårds tips ....
Typ, bra tips på hur man ska förbereda kroppen
Har beställt tid för frans och bryn färgning , nagelförstärning innan resan, så kanske naglarna inte tar så mycket stryk och man ser snygg ut utan att bry sig ;-)
Men tex. borde man köra hud peeling innan, hår inpackning ?
Vaxar ni eller rakar ni benen ?
eller finns de nått syfte typ skydd mot smuts eller värme?
Nån som minns hur man trixat med pp piller , va de socker piller man skulle ta eller dubbelt av två en dag , så man e garanterad att slippa röda veckan uppe i fjället ?
Antar att det är jäntorna som sitter inne med dessa svar som jag hoppas de e ok o lägga den i "tjejernas forum"