TACK! Anders, Leif, Mattias mfl...
För ett mycket trevligt arrangemang! Det var första gången jag deltog.
Motvinden knäckte mitt personliga mål att klara dag 1 under 8 timmar. Det var retfullt nära.
Vallerö var ett riktigt paradis, väl valt som etappmål.
Dag 2 med medvind var mycket behaglig och avslappnad men jag var så sliten efter dag 1 att jag inte ens var säker på att komma fram till Ljungskile. När jag satte mig i kajaken ute på Vallerö var målet egentligen Stocken. Men som pessimist-konsulten säjer: "Det är aldrig försent att ge upp!".
Så jag tänkte ge upp i Mollösund istället, eller lite senare....jag kom hela vägen till slut.
Härligt mottagande i Ljungskile, aldrig ätit så god korv!
Kul med möjligheten att filtrera resultatlistan men nog var det väl fler racekajaker än 13 st?
Jag tyckte det var surfskis i massor.
thomas (enda trampkajaken, Hobie Adventure)
För ett mycket trevligt arrangemang! Det var första gången jag deltog.
Motvinden knäckte mitt personliga mål att klara dag 1 under 8 timmar. Det var retfullt nära.
Vallerö var ett riktigt paradis, väl valt som etappmål.
Dag 2 med medvind var mycket behaglig och avslappnad men jag var så sliten efter dag 1 att jag inte ens var säker på att komma fram till Ljungskile. När jag satte mig i kajaken ute på Vallerö var målet egentligen Stocken. Men som pessimist-konsulten säjer: "Det är aldrig försent att ge upp!".
Så jag tänkte ge upp i Mollösund istället, eller lite senare....jag kom hela vägen till slut.
Härligt mottagande i Ljungskile, aldrig ätit så god korv!
Kul med möjligheten att filtrera resultatlistan men nog var det väl fler racekajaker än 13 st?
Jag tyckte det var surfskis i massor.
thomas (enda trampkajaken, Hobie Adventure)