Jag undrar om någon känner till några svampställen i närheten av Lund som han/hon vill dela med sig av till en nyinflyttad?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Svampställen runt Lund
- Trådstartare godselstack
- Start datum
Hohohoho
Inlägg som ovanstående kan ju få en på riktigt gott humör trots tentaplugg
/Jesper
(Undrar om det är nattens överdrivna kaffedos som gör att man sitter här och asgarvar)
godselstack; sa:Jag undrar om någon känner till några svampställen i närheten av Lund som han/hon vill dela med sig av till en nyinflyttad?
dojjan77; sa:Prova smålands nation
Inlägg som ovanstående kan ju få en på riktigt gott humör trots tentaplugg
/Jesper
(Undrar om det är nattens överdrivna kaffedos som gör att man sitter här och asgarvar)
Ja, anonym
Vi är två Karin som står bakom pseudonymen, så vad skulle vi göra?
Vi är två Karin som står bakom pseudonymen, så vad skulle vi göra?
svampstællen
haha, dela med sig av svampstællen? Det ær knappt jag berættar før min flickvæn var jag hittar min fina svamp
Det ær ganska gott om svampplockare och ont om svamp i nærheten av lund.
Åk ut till romelestugan och følj skåneleden dærifrån søderut mot genarp. Dær finns en del fin svampskog. Tror till och med sjøboexpressen går på det hållet.
Skogarna runt vomb ær ganska sækra, men då får man vara tidigt ute på morgnarna om man ska hinna føre svampentusiasterna.
Sedan har ni trakterna kring dørrød och ner mot hæckeberga, dær finns en del ædelsvamp, samt æven en del blodriskor.
Det var det hela, de bæsta stællena behåller jag før mig sjælv Lycka till!
mvh
/Jakob
haha, dela med sig av svampstællen? Det ær knappt jag berættar før min flickvæn var jag hittar min fina svamp
Det ær ganska gott om svampplockare och ont om svamp i nærheten av lund.
Åk ut till romelestugan och følj skåneleden dærifrån søderut mot genarp. Dær finns en del fin svampskog. Tror till och med sjøboexpressen går på det hållet.
Skogarna runt vomb ær ganska sækra, men då får man vara tidigt ute på morgnarna om man ska hinna føre svampentusiasterna.
Sedan har ni trakterna kring dørrød och ner mot hæckeberga, dær finns en del ædelsvamp, samt æven en del blodriskor.
Det var det hela, de bæsta stællena behåller jag før mig sjælv Lycka till!
mvh
/Jakob
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg