avslutad210712
Gäst
Reklamavbrotten på spotify är faktiskt inte så farliga.
Personligen är jag f ö så gammal att jag ser en brist med Spotify i form av att jag inte har ett hifi-system som är ihopkopplat med mitt internet.
QUOTE]
Skaffa en Apple Airport Express, förutsatt att du har ett WLAN hemma.
Den har analog och digital utgâng till förstärkare.
Sedan gâr det att streama musik till stereon, även frân en PC. Det gâr ât nâgon lite programsnutt men inget krângligt tror jag. Pâ köpet kan du ansluta en USB-skrivare för trâdlös utskrift.
Edit: hittade lite mer info http://ohsohightech.se/streama-musik-till-hogtalare-och-datorer/
Det ju knappast nån mening att skicka ut mp3-filer i ett Hi-Fi system, då är det vinyl eller möjligen CD som gäller
jag har en sladd från ljudutgången till AUX ingången på stereon, funkar kanon, spelar in spotify och you-tube musik så, bla. Går o koppla även till MIC ingången på datorn, så sparar man där i stället.
mhmm.. hörru.. har du fixat tillbaka reklamen?
Gaaaaammelguuubbeeee!!!Reklamen kan bli intressant att ha sparad om nâgra âr.
Jag förbannar ännu min dumhet som sâlde min rullbandare med mänder av band fyllda med orginalinspelningar frân amerikanska radiostationer under hela 60-talet.
Man kan stâ ut med reklam mellan lâtarna när den handlar om den nya fantastiska Mustangen eller varför man ska âka Impala pâ söndagarna
Till och med tvättmedelsreklamen är OK när det är märken som inte ens finns längre.
mhmm.. hörru.. har du fixat tillbaka reklamen?
jag har en sladd från ljudutgången till AUX ingången på stereon, funkar kanon, spelar in spotify och you-tube musik så, bla.
Går o koppla även till MIC ingången på datorn, så sparar man där i stället.