Vad är det här med att bästa point 65 skall få pengar på skm. Vad jag har förstått är det i övrigt lottade priser. Det vore ju som om Förbundet varit sponsrat utav VKV och därför delar ut SM-guld till första vkv och sedan lottar ut silver och bronce bland övriga. Point 65 kan ju ge en bonus till vem man vill vid sidan av loppet men att ha det som en del i loppet och ha det som en del av den spons man ger loppet och gör dem till huvudsponsor är ju rent ut sagt för jävligt hur kan en arrangör acceptera en sådan deal. Spons till en tävling är spons till en tävling och visst kan man ställa krav på vilken klass priset skall delas ut till men inte på att utövaren som skall få priset måste ha ett visst fabrikat på sitt material.
Nä point 65 sponsa gärna kanottävlingar men ge priser som alla deltagare kan vinna antingen genom att paddla fort eller genom lottning. Om ni bara vill premiera era kunder får ni hålla priserna för er själva och dela ut dem utanför tävlingen och göra reklam för detta på eran egen hemsida.
Jag kanske skulle skänka 50 000 till den går i mål först på en pippigul surfski av märket Brainwave till nästa år.
Nä point 65 sponsa gärna kanottävlingar men ge priser som alla deltagare kan vinna antingen genom att paddla fort eller genom lottning. Om ni bara vill premiera era kunder får ni hålla priserna för er själva och dela ut dem utanför tävlingen och göra reklam för detta på eran egen hemsida.
Jag kanske skulle skänka 50 000 till den går i mål först på en pippigul surfski av märket Brainwave till nästa år.