Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Silvertejp
- Trådstartare utter
- Start datum
Ack min vän! Gaffa e bra men GLASFIBERTEJP e hysteriskt bra, vart tvungen att tejpa ihop mina glasögon som jävlades med mig i somras när jag korsade öland, Tejpen satt som sten hela sommaren även när vandringen var slut och min hjälpsamma optiker skulle försöka hjälpa mig att få bort skiten! Det tog ett tag men bort kom den......
KVALITÈ var ORDET...........
//glasögonormen
KVALITÈ var ORDET...........
//glasögonormen
När man pratar om tejp får man ju skilja på tejpens två delar: Klistret och "armeringen".
Jag tror ju inte att det var glasfibret i glasfibertejpen som gjorde att den satt, utan klistret. Och det finns antagligen olika sorters glasfibertejp så att säga generellt att glasfibertejp är bra är nog tveksamt.
Jag tror ju inte att det var glasfibret i glasfibertejpen som gjorde att den satt, utan klistret. Och det finns antagligen olika sorters glasfibertejp så att säga generellt att glasfibertejp är bra är nog tveksamt.
Kuriosa
Har läst nånstans att silvertejpen var från början var framtagen för att tejpa ihop jänkarnas öppnade ammunitionslådor under krig, för att undvika att fukt trängde in.
Namnet "Gaffatejp" kommer ifrån namnet på de som använder mest tejp i världen, nämligen de som tejpar fast sladdarna som dras vid ljud och ljusshower av olika slag, de kallas för "Gafferboys"
Rätta mig om jag har fel
För övrigt en skitbra tejp!
/TG
Har läst nånstans att silvertejpen var från början var framtagen för att tejpa ihop jänkarnas öppnade ammunitionslådor under krig, för att undvika att fukt trängde in.
Namnet "Gaffatejp" kommer ifrån namnet på de som använder mest tejp i världen, nämligen de som tejpar fast sladdarna som dras vid ljud och ljusshower av olika slag, de kallas för "Gafferboys"
Rätta mig om jag har fel
För övrigt en skitbra tejp!
/TG
http://catalog.scapackaging.com/fps_se/ecat_categorylist.asp?dept_id=4&department=0
mycket tejp var det, bla glasfiber
mycket tejp var det, bla glasfiber
Gore; sa:Är ett mycket bra förslag.Men alla äger förmodligen inte en nalgeneflaska!Men det var ett mycket bra tips föresten.
harregud - nalgeneflaskan är ju lika viktig som tejpen och lädermannen!
Uniformt
Just det! Visste du inte att det är uniformskrav i naturen? Åk till Ågelsjön och räkna klättermusen-kevlar-byxor.
PeterOom; sa:harregud - nalgeneflaskan är ju lika viktig som tejpen och lädermannen!
Just det! Visste du inte att det är uniformskrav i naturen? Åk till Ågelsjön och räkna klättermusen-kevlar-byxor.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg