Söker resekompis till sommarens norgeresa gärna kvinnlig. Planerar att stanna där 0-5v boende i bil med Taktält och allt nödvändigt finns varmvatten, kyl, gasolkök, mm plus rymms utrustning för två. Extra platts finns även för någon som vill ha sitt eget tält. Ev rymmer man nog två cyklar på taket med.
Tanken är att åka kustrikevägen och helgelandskusten upp sedan Lofoten å ev fortsätta så långt upp som vi vill å finner intttresant. Å vi stannar där vi hittar något inttresant eller spännande att göra.
Har många intressen så finns nog mycke inttresant klättring, fridykning, vandring, topptur, speologi, å är givetvis öppen för förslag å givetvis behöver vi ju inte göra samma saker hela tiden.
Kan nog ev va borta upp till 5-6v men kan givetvis tänka mig kortare resor.
Så har du idéer eller förslag tveka inte att höra av dig å vill du bara följa med så har jag en hel del idéer ochså
Har semester v28-31 men har 4-5 V semester förutom dom 4 så kan ev anpassa mig efter dig.
Kan tänka mig att anpassa resplan och mål mm eftersom viktigast är ju att få åka iväg är ju rätt tråkigt att åka själv.
Om mig Va ju svårt.. 37 år rätt lätt att umgås med
Gillar de mesta med djur natur å äventyr sällan omöjlig på att prova något nytt
har hållit på med de mesta och håller på så har du något intresse du vill utöva på resan bara att säga till
Har ett ordnat liv med hus jobb mm men tyvärr rätt tråkiga kompisar
Givetvis kan vi träffas inan resan för att lära känna varandra å för att se om vi kan va i samma bil ;-)
Tveka inte att höra av dig om du tänker att resan kan va något för dig !
Tanken är att åka kustrikevägen och helgelandskusten upp sedan Lofoten å ev fortsätta så långt upp som vi vill å finner intttresant. Å vi stannar där vi hittar något inttresant eller spännande att göra.
Har många intressen så finns nog mycke inttresant klättring, fridykning, vandring, topptur, speologi, å är givetvis öppen för förslag å givetvis behöver vi ju inte göra samma saker hela tiden.
Kan nog ev va borta upp till 5-6v men kan givetvis tänka mig kortare resor.
Så har du idéer eller förslag tveka inte att höra av dig å vill du bara följa med så har jag en hel del idéer ochså
Har semester v28-31 men har 4-5 V semester förutom dom 4 så kan ev anpassa mig efter dig.
Kan tänka mig att anpassa resplan och mål mm eftersom viktigast är ju att få åka iväg är ju rätt tråkigt att åka själv.
Om mig Va ju svårt.. 37 år rätt lätt att umgås med
Har ett ordnat liv med hus jobb mm men tyvärr rätt tråkiga kompisar
Givetvis kan vi träffas inan resan för att lära känna varandra å för att se om vi kan va i samma bil ;-)
Tveka inte att höra av dig om du tänker att resan kan va något för dig !
Senast ändrad: