Det hade ju varit bra om jag hade kommit på det här lite tidigare eftersom jag ska åka bort om en kort tid men det gjorde jag då inte. Saken är den att jag vill ta en paddel med mig. Problemet är att paddeln inte går ner i min resväska, den är delbar. Jag är prylgalen indeed, jag har en paddelgarderob om tre nu.
Uthyraren har till försäljning Lendal-paddlar som kan delas i fyra delar. I övrigt suger deras paddelutbud. Tiden är lite knapp men den här paddeln SKULLE gå ner i resväskan. Den skulle även kunna införskaffas i USA och transporteras med mig där och hem. I USA skulle en kolfibervariant och en udda böjd stav kosta lite drygt 330 350 dollar. Någon som sett den till ett motsvarande pris i Sverige?
Tillägg/förtydligande
Jag ska alltså åka till USA inom kort.
Först till Boston för att bl a paddla och då paddla med samma uthyrare mitt i Boston och utanför.
Sedan vidare till Vancouver och Toronto Great Lakes.
Uthyraren har till försäljning Lendal-paddlar som kan delas i fyra delar. I övrigt suger deras paddelutbud. Tiden är lite knapp men den här paddeln SKULLE gå ner i resväskan. Den skulle även kunna införskaffas i USA och transporteras med mig där och hem. I USA skulle en kolfibervariant och en udda böjd stav kosta lite drygt 330 350 dollar. Någon som sett den till ett motsvarande pris i Sverige?
Tillägg/förtydligande
Jag ska alltså åka till USA inom kort.
Först till Boston för att bl a paddla och då paddla med samma uthyrare mitt i Boston och utanför.
Sedan vidare till Vancouver och Toronto Great Lakes.