regnkläder

Ok, inte för att förta de fina tipsen som har kommit in, men jag måste vidhålla att det inte är fel att köpa något liknande paclite. Dels så är det uppenbarligen inte så stor skillnad på priserna, dels så kan man faktiskt ha på sig paclite-kläderna både i andra friluftssammanhang och till vardags. De föreslagna regnjackorna från vaude och allt vad det är skulle jag knappast ha på mig när jag är ute och går på stan.

Det är ganska dyrt att köpa cykel-regnkläder (dvs. jätteförlängning i ryggen) om man sedan inser att man inte ska cykla långt något mer. Av denna anledning tycker jag fortfarande att JA64 ska satsa på vanliga friluftsregnkläder.

Mvh /Joel

Ok, inte för att förta de fina tipsen som har kommit in, men jag måste vidhålla att det inte är fel att köpa något liknande paclite. Dels så är det uppenbarligen inte så stor skillnad på priserna, dels så kan man faktiskt ha på sig paclite-kläderna både i andra friluftssammanhang och till vardags. De föreslagna regnjackorna från vaude och allt vad det är skulle jag knappast ha på mig när jag är ute och går på stan.

Det är ganska dyrt att köpa cykel-regnkläder (dvs. jätteförlängning i ryggen) om man sedan inser att man inte ska cykla långt något mer. Av denna anledning tycker jag fortfarande att JA64 ska satsa på vanliga friluftsregnkläder.

Mvh /Joel
låter mycket klokt.Ska bli min först långcykling ,och man vet inte om det blir fler.så man får hålla sig med lagom dyra kläder som man kan använda vid andra tillfällen än bara cykling.
MVH Jocke

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bengt bakom kameran Regnkläder för långcykling Långcykling 6
Henrik.nu regnkläder för riktig långfärd Långcykling 12
Hultan Regnkläder Långcykling 4

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg