Hej!
Tack för svaren!
desmo79:
kollade i nummret, kommer inte ihåg vilket det var men där stog det lite nytt och vettigt. det stog också som du säger att man inte ska glömma att man kan göra trä grepp, ska nog testa det men eftersom jag ska gör runt 50-60 greppdå känns det inte som någon lämplig metod. Hur många grepp tror ni behövs?
Brutus 86:
Vad roligt! bilder kommer det lovar jag. men som jag har skrivit tidigare så har jag dåligt med dator kapacitet så det kommer när jag får chansen!
ja det ska verkligen bli härligt med egen vägg. kommer nog ha många roliga stunder där!
Zion:
Jo jag har också funderat på det, men tror det blir svårt att göra juggar och andra bitar som inte har en släppyta. men självklart är det nog utmärkt till slopar och liknande.
läste igenom länken och den var ju riktigt bra! tack så mycket för den!
Uppdate:
Nu är reglarna uppe och det blev riktigt stabilt, ska bara fästa en vajer från skorsstenen till ankaret och den föverstickande delen väggen för att få en backupp. så idag tog jag mig en funderare sittandes uppe på reglarna i överhänget, tror grannarna undrar lite =P. har dock inte kommit någon vart med grepp tillverkandet så det tar nog ett tag tills jag är klart med det. letade efter polyester hartsh men hittade ingen sida som säljer till privat personer. men det stog ju i länken som Zion visade att man kunde ha plastic padding. så nu har jag hittat en sida som säljer det för 154kr/kg så ska nog köpa 3 kg, men det beställer jag nog i morgon. blandar sedan ut det med biltemas blästersand, tror jag har en säck liggandes hemma någonstans.
Förut kom jag också på att jag har läst om folk som har haft liknande projekt i skolan där det har byggt rampen och fått sponsring iform av material från olika trävaruafärer så jag ska ta vägenförbi och kolla ifall de kan tänka sig att sponsra med plywood.
som jag skrev tidigare ska jag försöka få upp bilder så fort som möjligt.
Annars får ni ha det bra så uppdaterar jag när det har hänt något!