Plats för nästa prylträff

Satt också och blev sugen på em prylträff så det var synd att höra att den blev nerlagd.

Finns det chans att den vaknar till liv igen ?
 
Intresse verkar ju finnas, jag e själv från Uppsala.
Kanske lägga det närmare sommaren ifall det var därför folk föll ifrån sist, för dåligt väder ;-)

Vad var det som hände, eller inte hände sist, när det inte blev något?

/Tommy
 
Uppsala-Stockholm låter helt perfekt för mig med. Vad säjs nånstans runt N.tälje? Nu har jag inte riktigt pejl på alla områden här uppe än. Så det kanske finns någon med örnkoll på det?
 
Mallis!

Det är Mallis som gäller!

+ Berg
+ Bra klimat
+ Bra mat
+ Fina skor
+ Skooutlet

Kom igen nu Malindo! ;)
 
Det var ju jag som försökte dra i det hela och tiden gick för fort så jag hann helt enkelt inte med att planera. Sen var det väldigt många som gärna ville komma, men inte så många som verkade känna sig manade att hjälpta till med arrangemanget.

Även om det är deltagarna som är det viktigaste så krävs det trots allt lite organiserande om man ska dra ihop en massa folk på en plats. Dels så behöver man ju en plats man "får" vara på (tror det blir svårt att hänvisa till allemansrätten, och även om man nu "får" enligt allemansrätten så är det ju inte bra att göra sig ovän med nån markägare eller andra friluftsmänniskor). Sen behövs det ju i alla fall ett grovt program att utgå från, så folk vet när det är dags för vad.
 
Hmmm, jag har väl en del av skulden.

Jag var och rekade lite, men sen tickade almanackan iväg utan att något blev gjort.
 
Vid ett ev arrangemang i närheten av Uppsala anmäler jag mig härmed som medhjälpare :)
( Bara någon klok människa talar om för mig vad jag ska göra ;-)

/Tommy
 

Liknande trådar