Re: Ja,tack
Jag hittar till din gata så nu bestämmer vi att du åker med mej och Johnny. Vi hämtar upp dej klockan 08.30 så hinner vi gott och väl...
Det vore bra om bilarna från Norrk. samlades vid t.ex Shell vid ÖB så att vi gör sällskap till Link. och Kisa. Då kommer ju alla samtidigt och till samma ställe...
Nuskani; sa:Credeiki; sa:Hej,
Jag bor i Norrköping och har både bil, en extra 3-säsongssovsäck, ett 2-manstält och ett 3-manstält (själv funderar jag på att bara ta min bivacksäck om det blir bra väder) så jag kan låna ut om någon (Britt?) behöver.
/Carl
Jag lånar gärna en sovsäck av dig Carl och en liten plätt av någons tält.
För min del skulle det räcka bra med en natt och två dagars vandring men om ni andra har tänkt stanna två nätter så gör jag det också. Jag har bokat fint väder för hela helgen i alla fall.
Jag kan åka med er då Dennis. Jag bor på von Leesengatan som ligger ett par kvarter söder om Södra promenaden ungefär i höjd med Halvars Glasskiosk. Säg en tid och en plats bara.
Har vi bestämt någon samlingsplats i Kisa?
Jag hittar till din gata så nu bestämmer vi att du åker med mej och Johnny. Vi hämtar upp dej klockan 08.30 så hinner vi gott och väl...
Det vore bra om bilarna från Norrk. samlades vid t.ex Shell vid ÖB så att vi gör sällskap till Link. och Kisa. Då kommer ju alla samtidigt och till samma ställe...