Påsktur (igen!!!)

Påsk turen

Hej!

Jag kommer också att åka från Norrköping..Jag jobbar på att åka fredag, men jag har inte hittat något tält än. Annars åker jag på lördagen.
Hur ser planerna ut för sammlingspunkter?

Trevlig helg

Tessan

Att lämna Norrköping fredag morgon klockan 09.00 tycker Johnny och jag passar utmärkt, men vem åker med vem..?
Vi har plats för 1 person till i bilen och kan hämta upp någon istället för att denne skall behöva ställa sin egna bil på nåt uppsamlingsställe...

Vad gäller utrustning så kan man ta med vad man har nåt extra av, behövs det inte så får det ligga kvar i bilen.

Glöm inte!

Glöm inte kameran nu så att vi som inte kan hänga på denna gång får möjlighet att se hur kul ni hade det!:)

Hitta till Annika

Det låter som en utmärkt idé om bilen med Mattias kan komma och plocka upp mig eftersom han hittar! Sen får jag erkänna att det är jag som är förtjust i sovmorgon trots att jag morgonpigg, men åker ni kl 9 från norrköping passar det mig utmärkt bra :)!

Ska vi köra ett uppsamlingshit nere i Kisa? Jag har aldrig varit där så om du Mattias vet ett lämpligt ställe så förslå tid och plats. Jag tar med mitt enmans-tält så minskar planeringsbördan något.

Eftersom Dennis ansvarar för en bil behöver vi ha en till.... vem gör det? Är det Britt eller Carl? Vi behöver kanske bestämma vilka som åker i vilken bil också så att ingen riskerar att bli strandsatt!!! Ett förslag är Dennis, Jonny, Mattias och jag i en bil. Britt, Carl och förhoppningsvis Tessan i den andra. Om det bara blir Britt och Carl i en bil i slutändan kan jag omfördela mig till den så slipper vi trängas.

/a

Vi kan ta min bil. Jag bor i Oxelbergen och kan hämta upp den/de som vill åka med. Jag har kombi så vi får plats 4 personer med packning. Det lät som att Dennis bara har plats för en till i bilen så det kanske är bättre att jag hämtar upp Mattias och Annika så kan Britt eller Tessan åka med Dennis. 9.00 funkar bra för mig.

Jag tar med mig mitt Namatj 3GT (stort 3 personerstält) så kan antingen någon/några låna det eller så kan vi dela tält om någon vill minska packning.

/Carl

Credeiki; sa:
Vi kan ta min bil. Jag bor i Oxelbergen och kan hämta upp den/de som vill åka med. Jag har kombi så vi får plats 4 personer med packning. Det lät som att Dennis bara har plats för en till i bilen så det kanske är bättre att jag hämtar upp Mattias och Annika så kan Britt eller Tessan åka med Dennis. 9.00 funkar bra för mig.

Jag tar med mig mitt Namatj 3GT (stort 3 personerstält) så kan antingen någon/några låna det eller så kan vi dela tält om någon vill minska packning.

/Carl

Låter okey för mej och vad säger Britt och Tessan..?

Påsk turen

Jag har bil om det behövs. Jag är även en flitig användare av kameran (till Johan) =0)
Hur länge tänker ni vara ute? Är det fredag-lördag
eller fredag-söndag som gäller.Är det några som kommer över dagen på lördagen?

[Ändrat av Itzi 2007-03-31 kl 20:47]

Ansluta över dagen?

Hej igen!

Vi vill gärna hänga med över dagen på lördagen om det går att få ihop det? Är det några fler som har samma tanke? Vi har bil med plats för tre personer till i så fall. Finns det någon lämplig mötesplats som vi kan ansluta till?

// Anna o Magnus

Laddar för hajk!

Hej alla!
Hoppas att ni har haft en gemytlig helg.
Som det ser ut nu, så kan jag åka på fredag.
Om det behövs kan jag köra, annars åker jag gärna med om någon har plats.
På tisdag eftermid åker jag ut på landet(då har jag ej tillgång till nätet) Vore bra om jag kunde få någons telefon nummer mejlat till mig..Om det skulle bli några ändringar.

Ha det så bra

Tessan

Vi ser ut att klara oss på 2 st bilar från Norrköping. Carl och Mattias + en till som hämtar upp Annika.
Johnny och jag + en till.
Vem åker med oss?

Ja,tack

Credeiki; sa:
Hej,

Jag bor i Norrköping och har både bil, en extra 3-säsongssovsäck, ett 2-manstält och ett 3-manstält (själv funderar jag på att bara ta min bivacksäck om det blir bra väder) så jag kan låna ut om någon (Britt?) behöver.

/Carl

Jag lånar gärna en sovsäck av dig Carl och en liten plätt av någons tält.

För min del skulle det räcka bra med en natt och två dagars vandring men om ni andra har tänkt stanna två nätter så gör jag det också. Jag har bokat fint väder för hela helgen i alla fall.

Jag kan åka med er då Dennis. Jag bor på von Leesengatan som ligger ett par kvarter söder om Södra promenaden ungefär i höjd med Halvars Glasskiosk. Säg en tid och en plats bara.

Har vi bestämt någon samlingsplats i Kisa?

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
peter1959 Är tillbaka igen! Östergötland 6

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg