Jag jobbar just nu med ett projekt på industridesignutbildningen i Lund, där vi ska designa ett handhållet verktyg. Min tanke var att göra en elektrisk rakapparat som är ämnad för friluftsmänniskan och resenären/backpackern. Dagens rakapparater är rätt otympliga och ofta överdesignade. De flesta liknar rymdskepp!
Min ide var att göra en rakapparat som ska vara slitstark och tåla utomhusmiljöer. En enkel form är något jag vill inrikta mig på. Rakapparaten bör även kunna gå på batteri, något som underlättar både resor utomlands och turer till miljöer utan vägguttag..
Vad tycker ni? Finns det någon efterfråga på en slitstark rakapparat? Och vad skulle ni vilja ha för funktioner/egenskaper på den?
Alla åsikter är uppskattade!
Tack på förhand
Joel Herslow
Min ide var att göra en rakapparat som ska vara slitstark och tåla utomhusmiljöer. En enkel form är något jag vill inrikta mig på. Rakapparaten bör även kunna gå på batteri, något som underlättar både resor utomlands och turer till miljöer utan vägguttag..
Vad tycker ni? Finns det någon efterfråga på en slitstark rakapparat? Och vad skulle ni vilja ha för funktioner/egenskaper på den?
Alla åsikter är uppskattade!
Tack på förhand
Joel Herslow