Vill berätta om den usla servicen och dåliga uppdateringen som outdoorexperten.se har.
La in en betsällning för en ryggsäck på kampanjpris, den 30 juni. Den 1 juli fick jag ett mail där det stod att beställningen var skickad. Sedan den 2 juli får jag ett mail där de skriver såhär
"Hej Theres,
Din order är annulerad då varan är slut, du är dock välkommen med en ny.
Mvh/Thomas"
Inte en ursäkt ens.
När jag går in och kikar på hemsidan den 3 och 4 juli så ligger ryggsäcken fortfarande på hemsidan med kampanjpriset synligt. På min personliga inloggningssida på deras hemsida står det fortfarande att ordern är skickad.
De borde verkligen uppdatera sin hemsida oftare och ha bättre service!
Jag hoppas ni andra fått bättre bemötande än så!
La in en betsällning för en ryggsäck på kampanjpris, den 30 juni. Den 1 juli fick jag ett mail där det stod att beställningen var skickad. Sedan den 2 juli får jag ett mail där de skriver såhär
"Hej Theres,
Din order är annulerad då varan är slut, du är dock välkommen med en ny.
Mvh/Thomas"
Inte en ursäkt ens.
När jag går in och kikar på hemsidan den 3 och 4 juli så ligger ryggsäcken fortfarande på hemsidan med kampanjpriset synligt. På min personliga inloggningssida på deras hemsida står det fortfarande att ordern är skickad.
De borde verkligen uppdatera sin hemsida oftare och ha bättre service!
Jag hoppas ni andra fått bättre bemötande än så!