Har handlat där flera gånger faktiskt. Inte utan problem, kundtjänst kollar bara mejlen en gång varje morgon så vill man ha tag i dem snabbt är det till att ringa.
Jag blev lite stött när leveransen var aningen sen första gången jag handlade (kanske Postens fel egentligen) och gnällde. Sedan hann jag få den i tid trots allt så det var lite onödigt av mig men fick i alla fall en kampanjkod för framtida köp "som plåster på såren" vilket var juste. Paketet var lätt tillbucklat i ett hörn men varan var intakt.
Andra gången jag handlade där blev leveransen duktigt försenad på grund av att produkten inte fanns i lager men en bidragande orsak var också att jag ville komplettera beställningen per mejl, något jag borde ha ringt om inser jag i efterhand.
De kanske har bättrat sig lite nu mot förut. Jag har också haft kontakt med en "Thomas" men har upplevt mejlkontakten som trevlig om än lite långsam. Har man inte bråttom är ju priserna i en klass för sig... Webbsidan ser lite trist ut dock, har påpekat det för dem.
Bästa servicen jag fått online är helt klart från Addnature (Fredrik Hjort) - jag har skickat frågor om produkter per mejl och fått hela uppsatser tillbaka som svar, men tyvärr är det för dyrt för mig att handla där när det finns billigare alternativ. :-( Någon gång kommer jag att handla där dock bara för servicens skull!