Onyttiga prylar!

Prylfax

Högst på min önskelista står en prylfax. En fax som man inte bara kan faxa papper med utan prylar, så om man glömt något hemma kan ringa och be någon faxa över prylen. Likaledes när man inte behöver en sak längre kan man faxa iväg den. Med prylfax så skulle Internethandeln få ett uppsving, såvida någon inte kommer med uppföljaren, prylkopieringsmaskinen.

Per Brune

Yihaaaa

Yihaaaaaa, aldrig hade jag trodd at det skulle bli så många innlägg här, men bara fortsätta... :) Ni får mig värkligan at skratta.

Wettex!

Var kan man få tag på sådana mängder oklippt wettex?
Jag har länge funderat på att försöka få tag på det, men vet inte riktigt vart jag skall vända mig.
Vore tacksam för tips.

Harald!

Wettex

Ta och följ länken till sidan om de som gjorde wettex kostymen. Längst ner på sidan har du en länk till han som har gjort sidan och där kan du få kontakt med honom. Skulle gissa på att du kan fråga honom om hur de gjorde för att få tag på så mycket wettex...

En helt vattentät toapappershållare från Ortlib är nog min mest onödiga "pryl"

tpack.jpg

Annars skulle jag nog helst önska mig en tidsmaskin, en sådan som trollar fram mer tid att vara ute!

brandvarnare till tältet

GOOOOODDD JUUUUUUUUULLLLLL TILL ER ALLA

När jag var ute och slogs i affärerna i den värsta julstressen så såg jag i en frilufsaffär en "En brandvarnare för campare". Jag antar att den är menad åt husvagnsfolket men det var faktiskt ett tält på utsidan av kartongen. Om man nu hade satt eld på tälet hade det nog sagt "poffff" innan ens brandvarnaren hunnit säga "pip" :)

Själv så har jag ju fått "none flamable" underställ från Janus, så jag behöver ingen brandvarnare i tältet...men med tanke på hur shithead (Lars) är med eld så är det nog säkrast att ha en i tältet med. Samt en stor spann med vatten. He he.

För övrigt var jag imponerad av Budas toaletterulle hållare...."is that thing for real"??!!??!

Gott Nytt År på er ...hörs i Februari

Malle Balle

Non-Flamable skin! hehe

Hadde Janus visst hur jag är med eld, hadde dom sponsad mig med!
For övrigt önskar jag alle en GOD JUL och ett GODT NYTT ÅR!

Lars

Upblåsbart telt

Upblåsbart telt...jag såg det i en annons på netter förleden dag...trodde jag skulle ramla av stolen...Synd at jag inte kommer i håg URL'en. Jag undras vem som ville köpa ett UPBLÅSBART TELT!!!!!!

Högst på min önskelista står en prylfax. En fax som man inte bara kan faxa papper med utan prylar, så om man glömt något hemma kan ringa och be någon faxa över prylen. Likaledes när man inte behöver en sak längre kan man faxa iväg den. Med prylfax så skulle Internethandeln få ett uppsving, såvida någon inte kommer med uppföljaren, prylkopieringsmaskinen.

Per Brune

Satt och läste gamla inlägg, fantastiskt Brune hur före din tid du var nu när 3D-printern finns :)

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg