Men här diskuterar vi scouters utrustning för att det är kul och för att svara på trådskaparens frågor.Jag ser att historieförfaskningen i dagarna sker med hjälp av bl a Wici...
Som gammal scout tiger jag när nån försöker sänka sig till personlig pajkastning. Tyvärr jag bjuder inte på den låga matchen...
Jag stannade kvar bland scouterna, olika kårer beroende på var vi bodde, tills jag blev RS, när en inskränkt typ började försöka detaljplanlägga vår framtid fick jag nog och tog av mig skjortan, men inte skärpet.
Som vuxen har jag varit ungdomledare i många år inom Främjandet och ett par andra organisationer.
Att få unga människor att samarbeta sitter inte i utrustningen eller hur den kommer dit, men i att ha rätt ledare, som vet vad de gör och varför, det är svårt att vaska fram den sorten....men inte omöjligt.
Att få unga ivriga individer att både vara utanför asfalten och vara varsamma är inte enkelt. Men att förhindra hajker för att man har för tung utrustning eller behöver uttransport av mtrl verkar minst sagt virrigt. Problem löser man. Planering hör till ledarrollen.....
Jag respekterar all vettig och klok ungdomsverksamhet, den är en garant för framtiden.
Om scouters utrustning
- Trådstartare nermander
- Start datum
Liknande trådar
Liknande trådar
-
-
-
-
-
-
-
-
Tips på kläder och utrustning för dagsvandring och fiske
- Börjat av Silver Fang
- Svar: 0
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Någon som kan hyra/låna ut vandring och camping utrustning?
- Börjat av Laida
- Svar: 2
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Billig, lätt och funktionell utrustning för att prova på vandring?
- Börjat av Patrik_L
- Svar: 38
-
-
-
-
-
-
Vilken del av din frilufts-utrustning är din absoluta favorit!?
- Börjat av maaltoh
- Svar: 85
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Vilken Tillverkare av Utrustning för äventyr & friluftsliv tycker du är bäst.
- Börjat av SUPERENDURO
- Svar: 52
-
-
-