Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
Kan inte denna helgen tyvärr....
Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......
Deltagare:
Anemon
MrZip
Rimn ?
Kan inte ikväll, men är gärna med nästa helg. Då kan jag ta med hemgjord beef jerky.
Skickas från min iPad via Tapatalk
Kan inte denna helgen tyvärr....
Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......
Deltagare:
Anemon
MrZip
Rimn ?
3-4 maj kan jag tyvärr inte, men 2-3 maj skulle gå bra. Även Valborgsmässoafton - är det någon som ska ut då?
Valborg kan jag inte men den 2-3 funkar bra! Vet att Mr Zip kunde då med (stämmer det fortfarande?)- hur är det med mjensen om vi ändrar till 2-3 ?
Det funkar för mig med!
Skickas från min iPad via Tapatalk
Lite mycket att stå i nu, stuga, gräshelvete...mm
vi ses en annan gång.
vi ses en annan gång.
Fin helg , halva teamet fortsatte för fiske ett dygn till.
Blev ju abborre trots att vi löste fiskekort...haha - ja Svartedalen är inte det bästa P&T vattenområdet , men det finns en del och vi såg 2 kg regnbågar ploga längs ytan.
Bästa tiden är ju nu - man kan ligga under bar himmel o slippa bli sönderbiten.
Blev ju abborre trots att vi löste fiskekort...haha - ja Svartedalen är inte det bästa P&T vattenområdet , men det finns en del och vi såg 2 kg regnbågar ploga längs ytan.
Bästa tiden är ju nu - man kan ligga under bar himmel o slippa bli sönderbiten.
Lämna bilen vid Bottenstugan
Hej!
Först och främst - ursäkta att jag hijackar er tråd, men ni verkar husera på lederna runt Göteborg så jag ville vända mig till experterna.
Jag och min man tänkte vandra etapp 9 (Bottenstugan - Lysevattnet) ganska snart, och funderar på det här med parkering. Det går ju att ställa bilen vid Bottenstugan, men vet ni om det är problem med inbrott i bilarna där? Eller bara rent generellt på Bohusleden. Det vore väldigt tråkigt med en pajad ruta...
Väldigt tacksam för svar!
//Caisa
Hej!
Först och främst - ursäkta att jag hijackar er tråd, men ni verkar husera på lederna runt Göteborg så jag ville vända mig till experterna.
Jag och min man tänkte vandra etapp 9 (Bottenstugan - Lysevattnet) ganska snart, och funderar på det här med parkering. Det går ju att ställa bilen vid Bottenstugan, men vet ni om det är problem med inbrott i bilarna där? Eller bara rent generellt på Bohusleden. Det vore väldigt tråkigt med en pajad ruta...
Väldigt tacksam för svar!
//Caisa
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg