Går det att få platsanvisningen och information per pm så kan man dyka upp i sista minuten? Jag är nämligen halvt om halvt inbokad på en annan sak, men om det går i stöpet är jag sugen på att ta mig ut i naturen. Jag borde få besked om det under veckan. Kommer jag så kan jag ta med mig folk i bilen från göteborg.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
Går det att få platsanvisningen och information per pm så kan man dyka upp i sista minuten? Jag är nämligen halvt om halvt inbokad på en annan sak, men om det går i stöpet är jag sugen på att ta mig ut i naturen. Jag borde få besked om det under veckan. Kommer jag så kan jag ta med mig folk i bilen från göteborg.
Javisst. På gång (till alla) alldeles snart. Du är välkommen!
Och nu blev det svårt för mig att följa med, men jag hoppas att ni alla få en väldigt trevlig tur på lördag.
Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
Och nu blev det svårt för mig att följa med, men jag hoppas att ni alla få en väldigt trevlig tur på lördag.
Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
Vem skall nu sköta eldningen?
Ja då räcker det väl att vi tar med en säck ved..... eller en halv
Och vem ska bära dit Morgan?
Och vem ska bära dit Morgan?
Hahahaha……….
Jag har ju färdtjänst, de kör säkert ända fram
Hahahaha……….
Jag har ju färdtjänst, de kör säkert ända fram
Vi vet ju alla att det ändå bara är en tidsfråga innan det ser ut så här i skog och mark :
Bilagor
Övernattning 8 - 9 mars
Helgvädret ser ju strålande ut, det blir nog bra det här!
Här har vi anmälningsläget
Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
Escodobe - kanske
Kjell
Om någon anmäld inte har fått sitt pm med platsinfo, hör av er, det skickades redan i söndags kväll.
Tack för vederbjudandet Troy, men jag har redan en massa ved i bagageutrymmet ! Får väl lämna lite plats åt ryggsäcken också!
Helgvädret ser ju strålande ut, det blir nog bra det här!
Här har vi anmälningsläget
Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
Escodobe - kanske
Kjell
Om någon anmäld inte har fått sitt pm med platsinfo, hör av er, det skickades redan i söndags kväll.
Tack för vederbjudandet Troy, men jag har redan en massa ved i bagageutrymmet ! Får väl lämna lite plats åt ryggsäcken också!
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg