Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
Instämmer. Jag är också intresserad av övernattningstur.
Vi får hoppas det torkat upp är ute Gbg-Kungsbacka just nu och vissa småleder hade 50cm vatten och liknade mer bäckar....väldigt blött stundtals.
Jag tänker har gummistövlar och kronans gamla byxholkar, då löser sig det mesta.
Räcker inte....det lovar jag
Räcker inte....det lovar jag
Grodmansdräkt?
Vi får hoppas det torkat upp är ute Gbg-Kungsbacka just nu och vissa småleder hade 50cm vatten och liknade mer bäckar....väldigt blött stundtals.
Kan man inte gå utanför leden, om det nu är 50 cm i leden??
Nu hade jag grodmansdräkt på mig så det var lungt...men det var blött
Stora huvudleder var ganska lungt men inte dom mindre - speciellt inte ännu mindre - viltstigarna.
Jag körde nattnavigeringen men satte gränsen när jag jag nådde till knärna - med joggingskor -sen vände jag och sökte jag ny väg.
Tur man hade sprit med sig....
Stora huvudleder var ganska lungt men inte dom mindre - speciellt inte ännu mindre - viltstigarna.
Jag körde nattnavigeringen men satte gränsen när jag jag nådde till knärna - med joggingskor -sen vände jag och sökte jag ny väg.
Tur man hade sprit med sig....
Hur långt går ni och vilket tempo håller ni på vandringen övernattningsturen 8-9 mars?
Jag är lite sugen på att hänga med någon gång.
Själva turen är själva förläggningen och samkvämet kan man säga. Men det är ganska vanligt att turen kombineras med en vandring, beroende på tycke och smak. Jag för min del tycker att 1000 meter är i mesta laget. Men på något sätt har jag börjat ändra mig på den punkten så det kan säkert bli vandringar även för mig i fortsättningen.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg