Övernattningstur!

Ha ha, det ska nog inte bli nödvändigt!
Hur ska jag göra med lussekatterna förresten, ska jag köpa med mig eller tänkte du baka Morgan? Fast strängt taget har vi så mycket gött ändå, pepparkakor och glögg ska väl räcka för adventsstämningen, så det kanske inte behövs alls.

Önskade jag hade kunnat följa med i helgen, men har så mycket att göra nu så det får bli nästa år som det ser ut nu... (kanske en tur innan) Tipsar: Varför köper inte var och en, en liten Julklapp som kostar max 100:- kottar, sen har ni en trevlig Julklappsutdelning lek, det var en idé jag hade för denna helgturen, men som sagt jag är ju förhindrad denna helgen! Och det svider... Ska ni veta, mys för mig där ute i goa skogen, glöm inte att ta massa goa bilder...

Mvh troswe

fina bilder som vanligt, morgan :)

tack alla för en trevlig kväll. jag ser fram emot nästa års övernattningsturer!

Ja då var man hemma! fin tur med lite snö också.

Tog hand om ett par tunnare Taiga handskar och nån form av regnbyxor i liten storlek , nån av damernas?

Jag vill också tacka för en trevlig tur, men inte minst också ett trevligt turår! Det har verkligen varit otroligt roligt med alla turer. Jag ser fram emot ett nytt år med minst lika många, om inte fler.

Här är förresten soppreceptet.från helgens tur. Jag använde starkt paprikapulver istället för cayennepeppar, och hoppade över purjolöken. Paprika är ju en grönsak så det fick räcka. ;)

Lätt att få mersmak efter helgens tur! Jag tänkte ta mig ut nu på lördag i trakterna runt Mölndal. Undra om någon har lust att följa med? Jag kommer att stanna kvar till på söndag, har du inte möjlighet till övernattning så går det bra att komma över dagen.
Ska försöka att ordna så det finns en stabil eld.

/Tobbe

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg