Övernattningstur!

Ni kanske kan snacka ihop en tur på nyår , förra året hade vi en i Svartedalen längs bohusleden - lite kul och riktigt öde.Vi var öster om bottenstugan mellan två sjöar.

Sticker jag så kommer jag inte vara i närheten av Kungälv iaf på nyår
då jag dunstar från Strömstad söderut på juldagen eller så.
Det är en bit och gå ned , men om ni har förslag så finns det potential längs bohusleden att anordna en träff

Kanske battre att ta med var för sig, med tanke på preferens och specialkost? Man kan ju dela lite mat också om man har över. Vi lagar mat över elden eller på gas?

Kanske battre att ta med var för sig, med tanke på preferens och specialkost? Man kan ju dela lite mat också om man har över. Vi lagar mat över elden eller på gas?

Jag håller med, mat var för sig blir nog bra eftersom vi kommer på olika tider. Men man kan ju ta med något lite extra att bjuda på, typ Monicas paj! Jag kan fixa någon dessert att laga på elden, banan med choklad kanske...
Maten lagar man som man vill förstås, men eld kommer att finnas, och förra året gjorde vi all den fina nyårsmaten på elden. Jag brukar inte ens ta med köket längre på de här träffarna, bara kokkärl att ha på elden :)

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg