Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
jag och fed kommer
Trevligt! Jag skickar plats!
Hej! Jag vore nog intresserad av att vara med någon gång framöver innan det blir vår. Kommer ni vara ute lite då och då under vintern?
Hej! Jag vore nog intresserad av att vara med någon gång framöver innan det blir vår. Kommer ni vara ute lite då och då under vintern?
Lite då och då blir det nog, och du kan själv lägga ut turförslag om du vill. Jag kommer antagligen vilja ut i mellandagarna men det är oklart än om jag är i stan.
Nytt år, nya övernattningar!
Nu rivstartar vi året med två övernattningar!
1. Nyårsafton! Vi är (hittills) två som föredrar skogen med gemenskap runt eldstaden istället för krogen eller någon stökig nyårsfest! Om någon mer vill hänga på så är ni välkomna!
2. "Vanlig" övernattning den 2 - 3:e januari. Några fler intresserade?
Plats meddelas som vanligt alla anmälda, men det blir vid ett vindskydd någonstans i Göteborgs omgivningar.
1. Nyårsafton! Vi är (hittills) två som föredrar skogen med gemenskap runt eldstaden istället för krogen eller någon stökig nyårsfest! Om någon mer vill hänga på så är ni välkomna!
Plats meddelas som vanligt alla anmälda, men det blir vid ett vindskydd någonstans i Göteborgs omgivningar.
Jag skall försöka smita iväg en 7-9 dagar och 265km bohusleden vid nyår så om ni kör Svartedalen 2-3 jan så kan det vara kul och träffas när jag kommer fram till Götet.Min söta vandringskompis Emma älskar smulpaj då hennes mamma också var bra på det.Vi två skulle uppskatta att Monica serverade smulpaj åt oss i utbyte mot en flaska vin eller två
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg