Övernattningstur!

Ny underquilt, nu blir det varmt och gott!

attachment.php

:)

Finns det någon anmäld som har en Muurika liggande? Isåfall kanske vi kan vara lite kreativa när det gäller matlagning på nästa tur. En lösning är att vi lägger 100 kr var, och sedan lottar ut den 23/3.

Bra förslag, det där med muurikan. Om ingen har en liggandes hemma så tycker jag ditt förslag om att lägga en hundring och sen lotta ut den är kanon.
/T

Bra förslag med muurikan, finns det förslag på vart vi ska ?
Till våren kan jag rekommendera ett besök i de halländska bokskogarna via Hallandsleden...

På Lördag vid lunch !!

Hej alla!! På lördag ( i övermorgon) 23/2 tänkte Torbjörngbg och jag gå ut och hänga lite. Vi går från Sisjön och söderut. Alla som vill är välkommna att "hänga" på !!! Vi startar runt Lördag lunch & går hemåt söndag efter frukost ! Om intresse finns så skicka ett meddelande till mig eller skriv i loggen . // Andreas

Ny.

Hallå! Hade tänkte gå ut en heldag på lördag och lyckades av slumpen se denna tråd,

Är intresserad av att hänga på. Har med hund och därför tält alternativt måste ha vindskydd. Sist jag var ute var sent i oktober 5+ ösregn, mörkt och ett vindskydd visade sig vara rivit sedan länge. Det blev en spännande och kall natt, F.ö tog vi bussen hem på morgonen, allt var dyngblött rakt igenom. Är det ok om en nybörjare hänger med? Har väl vad jag behöver prylmässigt.

Ha det fint!

Jag tänkte köra en 2*45 km med två övernattningar med start inatt.

Tror jag iaf - isfall har jag gått förbi hela norra området för länge sedan på lördag.

Ligger jag stationär i norra området kan jag ju kolla här - skriv nått eller kör röksignaler..

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg