Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
Det fungerar fint för mig 23-24 mars. Ser redan fram emot nästa tur .
23-24 Mars funkar nog bra för mig också.
Behövs nog ett par m3 ved till Fotografiskt....
Behövs nog ett par m3 ved till Fotografiskt....
Jag är intresserad av att hänga på de 23-24 mars.
Självklart !! Jag skickar meddelande till dig i nästa vecka var vi träffas !! Hur sover du ? Hammock, tält , vindskydd, på marken ?? Bara så jag vet när vi planerar övernattnings plats . Mvh // Andreas
Om det finns möjlighet att åka kollektivt är jag nöjd och glad (är naturligtvis villig att gå en bit!) då jag inte längre har bil.
Buss är bra!! Åkte buss hem för några veckor sedan efter en övernattningstur uppe i delsjöområdet... luktade nog surrök mm så gott om plats blev det runtomkring mig.. folk tittar och ställer konstiga frågor mm när man har full packning på ryggen ... sover Ni ute nu när det är 10 minus... Ja. Kan ju kontra med att fråga " hur långt är ett snöre ......" // Andreas Kul att du hänger med skickar info i nästa vecka !!!!
Självklart !! Jag skickar meddelande till dig i nästa vecka var vi träffas !! Hur sover du ? Hammock, tält , vindskydd, på marken ?? Bara så jag vet när vi planerar övernattnings plats . Mvh // Andreas
är en månad för tidigt ute .. hahah // återkommer med plats senare // Andreas
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg