Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=40677&page=1122
13500 inlägg och över 1100 sidor...
Men 100 sidor om ganska få personer är bra jobbat
13500 inlägg och över 1100 sidor...
Men 100 sidor om ganska få personer är bra jobbat
Då var ryggan packad delvis, bara götteheterna kvar... Drar redan dit på fredag eftermiddag och tar med mig en säck björkved. Går dit från Mölndal (går från Stensjön/Gunnebo) och om någon vill slå följe är det bara att hojta till, det är cirka 40km att gå dit... så räkna med ett mycket högt tempo... (snabbmarsch, 90/20) men vill ni hellre gå på lördags morgon dit i sällskap, kan jag skippa fredagen.
Syns på lördag ute i spenaten
Mvh troswe
Mvh troswe
Då var ryggan packad delvis, bara götteheterna kvar... Drar redan dit på fredag eftermiddag och tar med mig en säck björkved. Går dit från Mölndal (går från Stensjön/Gunnebo) och om någon vill slå följe är det bara att hojta till, det är cirka 40km att gå dit... så räkna med ett mycket högt tempo... (snabbmarsch, 90/20) men vill ni hellre gå på lördags morgon dit i sällskap, kan jag skippa fredagen.
Mvh troswe
Hej,
40 km i rask takt MED en säck ved? Låter jobbigt Jag tar gärna en eller två extra vedsäckar i min bil som vi kan gå och hämta vid behov, så slipper du släpa ved ända från Mölndal! Ha en trevlig vandring!
Mvh Annika
Mvh troswe
Vilken tid tänker du gå? Jag tror att det måste vara tidigt om du vill gå med ljus. Kanske jag kan komma lite senare på Fredag kväll, efter jobbet och vandra dom senaste 15/20km.
Har också pillat lite med utrustningen, justerat säcken, osv. Ska bli härligt. Har inte kommit ut på någon övernattning sedan juni!
Själv börjar jag vandra från Kortedala på lördag morgon.
Själv börjar jag vandra från Kortedala på lördag morgon.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg