Övernattningstur!

Pm

Hej,

Nu ska alla som har anmält sig till helgens övernattning ha fått ett PM med plats för övernattningen och vägbeskrivning + lite annan info... Säg till om det är någon som inte har fått detta!
Mvh Azalea

Då var ryggan packad delvis, bara götteheterna kvar... :) Drar redan dit på fredag eftermiddag och tar med mig en säck björkved. Går dit från Mölndal (går från Stensjön/Gunnebo) och om någon vill slå följe är det bara att hojta till, det är cirka 40km att gå dit... så räkna med ett mycket högt tempo... (snabbmarsch, 90/20) men vill ni hellre gå på lördags morgon dit i sällskap, kan jag skippa fredagen.

Syns på lördag ute i spenaten :)

Mvh troswe

Då var ryggan packad delvis, bara götteheterna kvar... :) Drar redan dit på fredag eftermiddag och tar med mig en säck björkved. Går dit från Mölndal (går från Stensjön/Gunnebo) och om någon vill slå följe är det bara att hojta till, det är cirka 40km att gå dit... så räkna med ett mycket högt tempo... (snabbmarsch, 90/20) men vill ni hellre gå på lördags morgon dit i sällskap, kan jag skippa fredagen.

Mvh troswe

Hej,
40 km i rask takt MED en säck ved? Låter jobbigt ;) Jag tar gärna en eller två extra vedsäckar i min bil som vi kan gå och hämta vid behov, så slipper du släpa ved ända från Mölndal! Ha en trevlig vandring!
Mvh Annika

Mvh troswe

Vilken tid tänker du gå? Jag tror att det måste vara tidigt om du vill gå med ljus. Kanske jag kan komma lite senare på Fredag kväll, efter jobbet och vandra dom senaste 15/20km.

Har också pillat lite med utrustningen, justerat säcken, osv. Ska bli härligt. Har inte kommit ut på någon övernattning sedan juni!

Själv börjar jag vandra från Kortedala på lördag morgon.

Då lämnar jag vedsäcken hemma! Och tar med mig mera "götteheter" :) Startar runt 17 tiden och det är en lättgången led även i mörker... räknar med att det tar mellan 6-7 timmar. Det går bra att dyka upp närhelst man vill...

Mvh troswe

Jag lämnar hemifrån idag eftermiddag och sover någonstans på vägen. Om någon vill ansluta sig till, kan skicka en PM till mig. Jag tänker lämna vid kl. 15:30 (men det är inte skrivet i sten ;) ).

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg