• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare i Göteborgsområdet

Hänger gärna på en tur om det blir av.
Har min kajak i Fiskebäck och är ledig alla dagar ;-)
Blir nog kvällspaddling varje dag om inte annat, skönt med en tur på kvällen när vattnet ligger lugnt och stilla.

Torsdag

Hej
Jag och Lotta tänkte ta en paddeltur under morgondagen. Dock är vi inte på det klara med tidpunkt osv utan vi hörs av när vi vaknar imorgon (med andra ord paddlar vi inte ut jättetidigt)
Är det någon som vill följa med kan ni höra av er, skicka ett mess här med telefonnummer så ringer jag när jag vet mer.
Vi kommer utgå från Smitska udden men hämta en kajak på GKF.
//Henrik

Jag hänger gärna med på fredag kväll eller söndag. Jag har ingen egen kajak. Hyr på Escape eller hinsholmen om dom fortfarande har uthyrning

Hej!

Hänger gärna med på en paddeldag eller två.

Har just startat min semenster, har tänkt att ägna den år kajaking, klättring och eventuellt om det blåser damma av surfingbrädan. Så hör av er om ni vill ha någon att paddla med, eller något annat galet upptåg.

Har nu skaffat takräcke så numera inga problem att frakta kajak :)

Joakim

Paddla på söndag 19/7

Hej!

Jag vill gärna ut och paddla på söndag 19/7 och behöver då hyra en kajak på Hinsholmen.
Är det någon som vill slå följe kan ni höra av er, skicka ett mail med telefonnummer så ringer jag upp så kan vi bestämma närmare.
/Christina

Hej!

Jag vill gärna ut och paddla på söndag 19/7 och behöver då hyra en kajak på Hinsholmen.
Är det någon som vill slå följe kan ni höra av er, skicka ett mail med telefonnummer så ringer jag upp så kan vi bestämma närmare.
En kortare tur på söndag kan kanske passa. Isåfall behöver jag dock vara tillbaka i land vid 14-tiden. Jag får kolla lite närmare på hur tidsplaneringen ser ut...

Hej,

Jag är med på söndag!
Har inte egen kajak så jag är tacksam för lite mer er info om var någonstans man hyr.
OBS! Nybörjare här ;-)
Ingen bra paddelteknik - men gott humör tar jag med mig!

mvh/Emina

Jag följer gärna med på söndag, skickar mitt telefonnummer till dig Christina.

Idag vore det också trevligt med en kort tur efter jobbet om det är någon som fortfarande är intresserad?

/Cecilia

Följer tråden om helgens paddling.
Fick ledigt idag på kort varsel så jag tar en tidig tur nu över dan.
Men bestäms det något på söndag är det dock inte omöjligt att jag hänger på.
Har kajaken i Fiskebäck men den går ju att flytta på med lite handkraft, eller hästkraft.
//Micke

paddling söndag

Jag är gärna med och paddlar nu på söndag och behöver i så fall också hyra kajak i Hinsholmen. Hoppas att det blir ok väder bara... :)
/Nadia

Söndag

Härligt att det verkar bli en paddeltur på söndag!!

Vädret ser ändå hyfsat ut om man ska lita på yr.no, halvklart på fm o lite regn på em, men med trevligt paddelsällskap spelar det ju ingen roll ;)

Vi var ute ngra kompisar igår kväll en sväng. Hyrde av Friluftsfrämjandet på Björkö. Dom har även uthyrning på Öckerö/ Hönö. Riktigt trevliga! Och billiga! 100 kr för 4h om man är medlem i Friluftsfrämjandet, 200 kr för en heldag =)

http://www.vastsverige.com/templates/product____120.aspx?prodId=46364 Hönö: Lennart, 031 96 56 77. Björkö: Katarina, 070 327 91 21. Alt Ökerö turistbyrå 031 96 50 80

Jag skickar oxå mitt nummer till Christina.

Hoppas vi ses på söndag =)
Marie

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg