• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare i Göteborgsområdet

Hade det bara varit jag hade jag svarat ja, nu har jag ju en kompis med mig. Så om det inte finns två är det nog lika smidigt att vi hyr. Tyvärr har vi inget takräcke så vi kan inte frakta nån kajak till nåt ställe heller.

Jag följer gärna med på kajakturen på söndag.
Måste bara hyra en kajak, är inte från GBG så har inte full koll på vart man hyr och hur det går att frakta kajaken till utgångspunketn (har tyvärr heller inget takräcke).
Vem kan man hyra kajak av? (lite väl riskfyllt att åka ned och hoppas på det bästa).

Joakim

Har kollat med escape (Önnereds brygga), men de har ändrat sina uthurnigssystem samt de har inga lediga kajaker imorgon.

Kollade med Kajak center, lilla bommen de har just nu lediga kajaker. har inte bokat någon pga att jag vet inte hur jag får ut den till udden. :(

Kan vi lösa logistiken hänger jag gärna med, annars får jag passa denna gång.

Kommer att vara ute och klättra hela dagen. Om logistiken löser sig, får gärna någon vänlig skäl boka in mig på en kajak och skicka ett meddelande här.

Joakim

Hade vi bara haft en bil med takräcke, så hade det varit lätt som en plätt!
För min del så känns det ju roligare att paddla min egen kajak än att hyra, nu när jag har en.... Men vad tokigt att det inte fanns några vid Önnered, det hade jag räknat med.
Det finns en ledig kajak "Plastex" vid smitten som jag kan låna, det är allt jag har att erbjuda tyvärr. Antingen får vi paddla var och en på sitt håll, eller så får jag hyra en kajak...ska fundera lite på det idag.

Senast redigerad av en moderator:
Alltså, vi åker med färjan till Styrsö och hyr kajaker där imorgon. Färjan går runt 10.30.För att vara säker på att få tag i färdmedel, är det säkrast att boka innan.

Kommer nog inte att paddla på förmiddagen men kanske på eftermiddagen, vad har ni planerat för rutt?. Hänger gärna med en annan gång annars om det inte fungerar. Vilar kroppen efter en hel dags paddling :)

Nya expeditioner?

Hej hej!

Hoppas ni kom iväg på er paddeltur tillslut!?!

Har ni ngn ny tur planerad? Eller är det ngn annan som ska ut o paddla snart?? Skulle vara kul att paddla ihop med andra härliga männískor =)

Ha det bäst!
Marie

Kort varsel

Hej
Är det någon som är sugen på en kajaktur, eller för den sakens skull någon annan typ av tur i morgon?
Eller kanske någon annan dag i veckan, dock inte måndag.
//Henrik

Paddla fre eller sön??

Hej hej!

Såg att det var förslag på paddling imorrn tors, tyvärr e det jobb som gäller då.... men vad sägs om fredag eller söndag kanske??? Eller en klättertur för dom som e sugna på det??

// Marie

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg